بیش از ۴ هزار شکایت در پی مصاحبه جنجالی هری و مگان/ تصاویر

    کد خبر :795673

مصاحبه جنجالی مگان مارکل و شاهزاده هری، خشم بیش از ۴ هزار بیننده انگلیسی را برانگیخت.

در پی مصاحبه جنجالی مگان مارکل و شاهزاده هری با اپرا وینفری، بیش از ۴ هزار بیننده خشمگین انگلیسی به آفکام (نهاد ناظر بر رسانه‌های انگلیس) شکایت کردند.

آفکام در جدیدترین گزارش خود فاش کرده است که از تاریخ سه شنبه دوم مارس تا تاریخ سه شنبه ۱۵ مارس از ۴ هزار و ۳۹۸ بیننده در خصوص این مصاحبه شکایت دریافت کرده است.

در مصاحبه جنجالی مگان مارکل و شاهزاده هری، به دلایل کناره گیری این زوج به عنوان دوک و دوشس ساسکس از وظایف خود به عنوان اعضای خانواده سلطنتی پرداخته شده بود. او در این مصاحبه همچنین به درگیری‌های ذهنی خود اشاره و فاش کرد که حتی فکر خودکشی به ذهنش خطور کرده بود.

مگان و هری در مصاحبه جنجالی خود همچنین از نهاد سلطنت که از آن با نام «شرکت» یاد می‌کردند، انتقاد کردند. شاهزاده هری در این مصاحبه تأیید کرد گفتگو‌هایی میان او و یکی از اعضای خاندان سلطنتی که نامی از وی نبرد، انجام شده بود که در آن‌ها این فرد پرسیده بود چه میزان رنگ پوست کودک متولد نشده آن‌ها تیره خواهد بود.

شاهزاده هری در این مصاحبه رابطه خود با «شاهزاده ویلیام» برادر بزرگتر خود را – که دوک کمبریج است- «فضایی» توصیف و اعلام کرد خانواده وی حمایت‌های مالی را از او قطع کردند.

دوک و دوشس ساسکس همچنین به نگرانی‌های امنیتی که در خصوص فرزندشان «آرچی هریسون مونت‌باتن ویندسور» و نبود حمایت نهاد سلطنت از وی اشاره و آن را علت اصلی ترک وظایف سلطنتی عنوان کردند.

 

بر پایه گزارش دیلی میرور، شاهزاده هری و مگان مارکل به همراه پسرشان «آرچی» اکنون در شهر «سانتا باربارا» در ایالت کالیفرنیا در آمریکا ساکن هستند و انتظار به دنیا آمدن دخترشان را در تابستان امسال می‌کشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارشی که اوت سال گذشته میلادی در نشریه دیلی میل انگلیس منتشر شده بود، عمارت شاهزاده هری و مگان مارکل در کالیفرنیا دارای ۹ اتاق خواب و ۱۶ سرویس بهداشتی و حمام بوده که قیمتی به ارزش ۱۴.۶۵ میلیون دلار دارد. شاهزاده هری و مگان مارکل این عمارت را در ۱۸ ژوئن سال گذشته میلادی خریداری کردند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید