به شهادت رسیدن مامور نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

    کد خبر :808919

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از تکاوران جان برکف پلیس استان توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور نیکشهر-ایرانشهر خبر داد.

سردار “احمد طاهری” با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز، مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان “نیکشهر” حین کنترل خودرو های عبوری در پلیس راه محور “نیکشهر-ایرانشهر” به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده، بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.

وی افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن، سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو، به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیر اندازی استوار یکم “صادق کریمی ندیمی” به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

سردار طاهری با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید