بستری شدن ۱۹ کودک در قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی

    کد خبر :705339

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حدود ۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا مشکوک بودن به کووید۱۹ بستری هستند که ۱۹ نفر آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند.

محمدرضا قدیر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز بیست و دوم فروردین ماه، ۷۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی افزود: ۲۲ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در شبانه روز گذشته، ۲۴ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی گفت: حدود ۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا مشکوک بودن به کووید۱۹ بستری هستند که ۱۹ نفر آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارس، قدیر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کودکان نیز مبتلا به این بیماری می‌شوند که البته بیشتر به شکل ناقل هستن، از همشهریان عزیز تقاضامندیم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینگی خانگی همچنین برای کودکان، نهایت اهتمام را داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید