سرپرست سازمان جوانان هلال احمر خبر داد

برگزاری جشن شب یلدا برای کودکان و خانواده های زلزله زده آذربایجان

    کد خبر :662011
برگزاری جشن شب یلدا برای کودکان و خانواده های زلزله زده آذربایجان

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر از برگزاری مراسم شب یلدا برای خانواده های زلزله زده استان آذربایجان و شهر میانه خبر داد.

 

رضا بامداد اصل  از برگزاری مراسم شب یلدا برای خانواده و کودکان زلزله زده در آذربایجان و میانه به منظور تسکین آلام آسیب دیدگان از زلزله خبر داد و گفت: از زمان وقوع زلزله تاکنون روند امدادرسانی توسط نیروهای سازمان امداد و نجات و هلال احمر آغاز شد و در این میان سازمان جوانان هلال احمر نیز با استقرار تیم های سحر فعالیت خود را آغاز کرد.

 

بامداد افزود: به همین منظور تیم های سحر سازمان جوانان با همکاری چندین مجموعه داوطلبی به منظور بهبود روحیه خانواده ها و به ویژه کودکان زلزله زده مراسم شب یلدا را در این مناطق برگزار خواهند کرد.

 

وی درباره فعالیت تیم های سحر در جریان زلزله اخیر نیز اظهار داشت: تیم های سحر و نیروهای سازمان جوانان تا ۲۰ روز پس از وقوع زلزله در منطقه حضور داشتند و به حمایت های روحی و روانی به ویژه نسبت به کودکان، نوجوانان و بانوان پرداختند. اساسا وظیفه نیروهای سازمان جوانان نیز بعد از وقوع آسیب آغاز می شود.

 

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر از با اشاره بر اقدامات انجام شده برای تسکین آلام هموطنان زلزله زده توضیح داد: تاکنون اقداماتی ازجمله انجام مشاوره، روانشناسی، برگزاری طرح های اجتماع محور با عنوان رفع مشکلات معیشتی آسیب دیدگان توسط اعضا برای هموطنان آسیب دیده انجام شده است.

 

بامداد درباره امور انجام شده برای کودکان و نوجوانان نیز ابراز داشت: اجرای نمایش های عروسکی، برگزاری مسابقات فرهنگی و بومی، توزیع بسته های لوازم تحریر و اسباب بازی میان کودکان، اجرای سرودهای کودکانه و کمک به آواربرداری توسط داوطلبان سازمان جوانان از دیگر اقدامات انجام شده است برخی از آن ها همچنان نیز ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید