مدیرکل بازرسی استانداری تهران خبر داد

برکناری دو مدیر در سطح استان به دلیل ضعف عملکرد

    کد خبر :491184
استانداری تهران

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران گفت: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته در دو مورد مدیران متخلف یا ضعیف در حوزه عملکرد در سطح استان برکنار شدند و در برخی شوراها و دهیاری ها نیز مواردی منجر به تغییر و جابجایی متخلفان شد.

حجت الاسلام عباس اسلامی ضمن اشاره به پایش مداوم عملکرد دستگاه‌ها و ارگان‌های استان توسط کل بازرسی اظهارکرد: ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان تهران به صورت سالانه صورت می‌گیرد و اکنون نیز با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال جاری در حال انجام این پایش و ارزیابی هستیم.

وی افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی تعریف ساز و کار جهت پایش شاخص‌ها در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در استان تهران در حوزه‌های عمومی و تخصصی برگزار شده است و نمایندگان مجموعه‌های ادارات کل و فرمانداری‌ها در در این رابطه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

اسلامی ادامه داد: پس از این کارگاه آموزشی نمایندگان این دستگاه‌ها موظف هستند تا موارد دستور کار را مورد بررسی و پایش قرار دهند و در سامانه پیش‌بینی شده ثبت کنند پس از این نیز موارد ارسالی در اداره کل بازرسی استانداری تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت گزارش مکتوب و مستند آن به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکنون همه دستگاه‌ها به شکل شایسته‌ای در حال فعالیت و انجام رئوس وظایف خود هستند و در حال حاضر می‌توان بهترین عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان را قبل از پایش نهایی ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، اسلامی ضمن اشاره به بازرسی از دستگاه‌ها در روند کنونی نیز اظهارکرد: در حال حاضر شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مختلف در روند بازرسی قرار دارند و نهادهایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی اداره گمرک و اداره بهزیستی نیز در این روند هستند همچنین در میان شهرداری‌های استان نیز شهرداری رودهن و اسلامشهر مورد رصد اداره بازرسی استان تهران قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید