برف آمد، آنقدر شدید که مدارس را تعطیل و پرواز مهرآباد را لغو کرد

برف در تهران؛ احتمال تعطیلی مدارس فردا (تصاویر)

    کد خبر :675848

از شب گذشته در مناطق شمالی شهر تهران و از صبح امروز تقریبا اکثر مناطق تهران بارش شدید برف گزارش شده است. مدارس تهران امروز تعطیل شد و احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه نیز وجود دارد.

امروز و همزمان با بارش برف سخنگوی آموزش و پرورش شهرتهران از تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه شهر تهران به علت بارش برف خبر داد.

ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به علت بارش شدید برف و برودت هوا و لغزندگی معابر، کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم تمامی مناطق شهر تهران امروز یک شنبه ۲۹ دی ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است. امروز یکشنبه، ۲۹ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی دماوند، پردیس، رودهن، قدس، ملارد، شهریار، بهارستان یک، بهارستان ۲، چهاردانگه، اسلامشهر، ناحیه ری ۱، ناحیه ۲ ری، کهریزک، فشافویه و رباط کریم نیز در نوبت صبح تعطیل است.

احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه وجود دارد.

در همین باره سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که فردا یخبندان است و بر این اساس احتمال تعطیلی وجود دارد که تا عصر امروز در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز، به ادامه بارش‌ها اشاره و اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت؛ بارش برف نیز در تهران تا پایان وقت امروز ادامه دارد بنابراین از رانندگان درخواست داریم که حتماً تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و در رانندگی سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند.

وی از ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در ورودی‌های تهران خبر داد و گفت: با توجه به حجم بارش‌ها و لغزندگی معابر کندی حرکت وسایل نقلیه را شاهد هستیم.

بارش شدید برف در معابر پایتخت به خصوص معابر شمالی، کندی حرکت خودروها و در ادامه ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین معابر و بزرگراه‌ها را به دنبال داشته است. اگر چه شهرداری امروز صبح در بسیاری از معابر و بزرگراه‌ها اقدام به نمک‌پاشی و شن‌پاشی کرد اما این فقط قصه معابر اصلی است چرا که معابر فرعی و یا حتی برخی از بزرگراه‌ها به دلیل عدم شن‌پاشی دچار مشکل شده‌اند؛ همانطور که شبکه خبر در گزارشی از ترافیک صبحگاهی در بزرگراه نیایش ورودی یادگار به سمت جنوب خبر داد و گفت: شهرداری خدمات‌رسانی نکرده و ماشین‌ها در سربالایی معبر گیر کرده و نمی‌توانند وارد یادگار شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید