برتری اپل بر سامسونگ در فروش دسامبر ۲۰۲۰ بازار گوشی‌ هوشمند ایالات متحده

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸
    کد خبر :783795

براساس اطلاعات منتشرشده، اپل در ماه دسامبر ۲۰۲۰ بیشتر از سامسونگ در بازار ایالات متحده گوشی هوشمند فروخته است.

کانترپوینت پژوهش در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که در ماه دسامبر ۲۰۲۰، ۱۴٫۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در ایالات متحده به فروش رفته است. براساس این آمار، اپل یک‌سوم بازار را در اختیار داشته و بعد از آن، سامسونگ توانسته است سهم قابل ‌توجهی از بازار ایالات متحده داشته باشد.

اپل و سامسونگ تنها شرکت‌هایی هستند که در مقایسه با سال گذشته عملکرد بهتری داشته‌اند. البته فروش گوشی‌های پرچم‌دار ال‌جی، وان‌پلاس و سایر شرکت‌های سازنده موبایل در ماه دسامبر بهبود یافته است که نشان از محبوبیت پرچم‌دارها در بین مردم دارد. در گزارش سازمان کانترپوینت پژوهش به این موضوع اشاره می‌شود که توسعه شبکه 5G و افزایش سرویس‌های اشتراکی ویدئو مانند دیزنی پلاس، ای‌اس‌پی‌ان پلاس، هولو و اچ‌بی‌او مکس روی فروش گوشی‌ هوشمند تأثیر زیادی داشته است.

توسعه شبکه 5G روی کسب‌وکار اپراتورهای موبایل تأثیر زیادی داشته و باعث رشد بازار گوشی هوشمند شده است. در حال‌ حاضر فروش گوشی 5G نزدیک به ۶۵ درصد کل فروش گوشی هوشمند در ایالات متحده را شامل می‌شود.

به گزارش زومیت، میانگین قیمت گوشی‌های پرمیوم در ایالات متحده ۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار اعلام شده و قیمت گوشی‌های سوپر پرمیوم بالای ۸۰۰ دلار است. فروش این محصولات ۵۴ درصد کل فروش گوشی هوشمند در ماه دسامبر را به خود اختصاص داده که نزدیک به دوسوم کل بازار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید