برای تیک آبی توییتر باید ماهانه 20 دلار پرداخت

    کد خبر :950511

از اولین روز پس از خرید توییتر، مالک جدید این شرکت، ایلان ماسک، شروع به تغییر فعالانه نظم موجود در این شبکه اجتماعی کرد. به گزارش The Verge به نقل از منابع این نشریه، قرار است تاییدیه پولی در این شبکه اجتماعی معرفی شود. برای انجام این کار، آنها اشتراک Twitter Blue را تغییر می دهند.

بازتاب-‌‌گزارش شده است که هزینه آن از 5 دلار به 20 دلار در ماه افزایش می یابد و یک علامت آبی به لیست ویژگی ها اضافه می شود، علامت یک حساب تأیید شده. تا زمانی که اشتراک معتبر است، تأیید وجود خواهد داشت.

برای تیک آبی توییتر باید ماهانه 20 دلار پرداخت

اگر کاربر قبلاً تأیید شده باشد، 90 روز فرصت دارد تا اشتراک پولی را صادر کند، در غیر این صورت برچسب را از دست خواهد داد. توجه داشته باشید که تأیید قبلی قبلاً حذف شده بود و سپس در سال 2021 دوباره راه اندازی شد. در حال حاضر، برچسب ها دارای رسانه های دولتی و خصوصی، حساب های سیاستمداران، شخصیت های عمومی و غیره هستند.

در عین حال، با قضاوت رسانه ها، ماسک به طور فعال توسعه دهندگان را تحت فشار قرار می دهد. اگر قبل از 7 نوامبر 2022 برای تکمیل این عملکرد وقت نداشته باشند، ممکن است با اخراج مواجه شوند. و در 30 اکتبر مشخص شد که این میلیاردر دستور اخراج را در توییتر داده است. تخمین زده می شود که این می تواند نیمی از ایالت را تحت تاثیر قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید