برابوس 900 XLP One of Ten معرفی شد/تانک 900 اسب بخاری

    کد خبر :910451

برابوس را می‌توان از تیونرهای مطرح مرسدس بنز دانست که همیشه مبتنی بر محصولات این برند آلمانی به تیونینگ می‌پردازد. حال در جدیدترین پروژه به سراغ جی کلاس پیکاپ رفته و آن را با نام برابوس 900 XLP One of Ten معرفی کرد.

بازتاب- محصول تازه معرفی شده برابوس بیش از 900 اسب بخار قدرت دارد. در این مدل از پیشرانه هشت سیلندر توربودوقلو 900 اسبی بهره گرفته شد که گشتاور آن به 1250 نیوتن متر می‌رسد. پیکاپ قدرتمند برابوس که یک مدل با عملکرد بالا تلقی می‌شود، در 4.4 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز 210 کیلومتر برساعت است.

شرکت تیونر آلمانی درباره این مدل می‌گوید:

پیکاپ جدید یک طراحی کاملاً متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی دارد. این مدل 68.9 سانتی‌متر طولانی‌تر از G 63 استاندارد بدون قطعات یدکی در عقب است. به منظور رسیدن به طول کلی 5.31 متر، CSP که یک بخش تجاری از گروه BRABUS است و در توسعه و ساخت قطعات با تکنولوژی بالا تخصص دارد، از مواد کامپوزیت بهره گرفته و بدنه‌ای از جنس کربن فایبر را سفارشی سازی کرده است. قطعاتی مانند دیواره‌های جانبی عقب که با استفاده از فرآیند پیچیده پیش آغشته سازی تولید شدند. آنها با اجزای فولادی جدید طراحی شده مانند کف تخت و درب عقب لولایی جانبی تکمیل می‌شوند. این ترکیب مواد به کارگرفته، عالی از تناسب دقیق، حداکثر استحکام و ظرفیت تحمل بار بالا را ارائه می‌دهد. پوشش Flexiteek نه تنها بسیار بادوام است، بلکه به پیکاپ جلوه‌ای شبیه به یک قایق تفریحی را ارائه می‌دهد. میله‌های تخت مشکی مات دوتایی بخش عقب کابین ظاهر هیجان‌انگیز آن را افزایش می‌دهند و همچنین اجازه می‌دهند طیف وسیعی از اقلام را به طور ایمن در این قسمت قرار داد.

طراحی ظاهری این پیکاپ به لطف BRABUS WIDESTAR جسورانه‌تر شده و شاهد خودرویی هستیم که می‌توان لقب تانک را به آن داد. این مدل 11 سانت عریض‌تر از مدل استاندارد جی کلاس است. روکش کاپوت، موارد جانبی و برخی دیگر همه از جنس کامپوزیتی هستند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت برابوس مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید