برابوس و معرفی خودرو کوچک شهری الکتریکی 92R/ فیلم و عکس

    کد خبر :796434

شرکت آلمانی برابوس که بیشتر در تیونینگ محصولات مرسدس بنز فعالیت دارد، به تازگی تیونینگ اسمارت را برعهده گرفته و آن را به یک مدل منحصربفرد تبدیل ساخته و قلب تپنده الکتریکی هم برای این مورچه کوچک تدارک دیده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– برابوس آخرین وسیله نقلیه اصلاح شده خود را به نام برابوس 92R که یک اتومبیل برقی شهری است و 92 اسب بخار قدرت دارد به بازار عرضه کرده است. حداکثر سرعت این خودرو 812 مایل در ساعت است و باتری این اتومبیل برد مسافتی 128 کیلومتری دارد.

ابرخودروهای BRABUS همه یک نکته مشترک دارند: عملکرد فوق العاده و در نتیجه تجربه رانندگی بی نظیر؛ این فلسفه همچنین در BRABUS 92R رعایت شده است و با حداکثر سازگاری محیطی به لطف خنثی سازی کربن. به همین منظور مهندسان و طراحان برابوس یک ارتقا عملکرد برای پیشرانه الکتریکی هوشمند اسمارت EQ fortwo cabrio ایجاد کردند.

 

ارتقا performance (عملکرد) BRABUS PowerXtra برای موتور سنکرون سه فاز متشکل از یک سیستم کنترل گشتاور تازه تنظیم شده، ماژول های جدید برای سوئیچ دینامیک رانندگی و پدال گاز و یک ورودی ویژه است. هماهنگی بهینه تک تک اجزای موجود در این نیروگاه الکتریکی را می توان مشاهده کرد.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد اتومبیل برقی جدید شهری برابوس 92R را در وب سایت رسمی شرکت موردبحث مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید