باقیمانده پاداش بازنشستگان تا پایان کار دولت پرداخت می شود

    کد خبر :821451

رییس سازمان برنامه و بودجه همه مطالبات قطعی شده پیمانکاران را نیز تا پایان کار دولت تسویه حساب خواهیم کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام باقیمانده پاداش بازنشستگان کارکنان دولت را قبل از اتمام پایان کار دولت دوازدهم پرداخت خواهیم کرد.

محمدباقر نوبخت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آخرین هفته های فعالیت دولت دوازدهم قرار داریم، سفرهای استانی به منظور آخرین بازبینی نسبت به قول و قرارهای باقیمانده در سفرها انجام می‌گیرد.

وی افزود: در سفر قبلی من به گلستان برای بالغ بر ۳۹ طرح و پروژه در نظر گرفته شد، ۸۹۳ میلیارد تومان تعهد شد اما امروز شاهد پرداخت ۱۳۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه ها هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: در دو سفر رییس جمهور به استان گلستان مجموعا برای ۲۱۳ پروژه، ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد اما ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت صورت گرفت.

نوبخت تصریح کرد: به منظور مطالعات برای شیرین سازی آب دریای خزر برای مردم این استان، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای احیای خلیج گرگان حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که حتماً ظرف ۴۰ روز آینده، بخشی از این ارقام پرداخت می‌شود. امیدواریم این اقدامات تاثیر بسزایی بر احیای خلیج گرگان که تأثیر زیست محیطی قابل توجهی بر مناطقی از گلستان و مازندران دارد، داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم طرح ها و پروژه هایی که در کشور قابل افتتاح است را تا پایان کار این دولت به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: تاکنون ۸۵ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و مابقی نیز در همین دولت پرداخت خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: همه مطالبات قطعی شده پیمانکاران را نیز تا پایان کار دولت تسویه حساب خواهیم کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا شرایط مناسبی را برای دولت بعدی فراهم کنیم.

وی گفت: لایحه دائمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین ظرف چند روز آینده به مجلس ارائه خواهد شد.

نوبخت خاطر نشان کرد: همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم با دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجرا و انجام است.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید