بازی های اندروید سال 2022 به ویندوز می آید

    کد خبر :869164

به نظر می‌رسد گوگل هم بالاخره دست به کار شده است و قصد دارد جدا از تمامی تلاش‌های مایکروسافت، خود نیز بازی‌های اندرویدی را به سیستم عامل ویندوز و تمامی دستگاه‌های مبتنی بر آن بیاورد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_بنا به گفته این شرکت در سال 2022 میلادی برنامه‌ای با عنوان Google Play Games برای سیستم عامل ویندوز منتشر می‌شود که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بازی‌های اندرویدی را به اجرا درآورند.

مراسم The Game Awards شب گذشته برگزار و بهترین بازی‌های سال و همچنین چند بازی جدید به علاقه‌مندان معرفی شد. اما یکی از دیگر اتفاقات مهم رخ داده در این مراسم اطلاعاتی بود که گوگل برای نخستین بار از آن‌ها پرده برداشت. این شرکت بالاخره به صورت رسمی اطلاعاتی را در مورد اجرای بازی‌های اندرویدی بر روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر کرد.

قرار است در سال 2022 میلادی برنامه جدیدی با نام Google Play Games برای دستگاه‌‌های مبتنی بر ویندوز منتشر شود که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های موجود بر روی سرویس Google Play را به اجرا درآورند. این برنامه قابلیت اجرا بر روی لپ‌ تاپ‌ها، تبلت‌ها و همچنین سیستم‌های خانگی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را خواهد داشت.

آقای Greg Hartrell، یکی از مدیران بخش بازی Google Play و بازی‌های اندرویدی شرکت گوگل، روز گذشته در حاشیه مراسم The Game Awards اعلام کرد: «برای نخستین بار در سال 2022، کاربران می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود بر روی سرویس Google Play را بر روی دستگاه‌های بیشتری به اجرا درآورند و برای اجرای آن‌ها بین دستگاه‌هایی نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، کروم‌بوک ها و همچنین بزودی سیستم‌های خانگی ویندوزی جا به جا شوند. محصول طراح شده توسط گوگل بهترین‌های Google Play Games را به لپ‌ تاپ‌ها و سیستم‌های دسکتاپ بیشتری می‌آورد. ما مشتاق و هیجان زده هستیم تا پلتفرم خود را برای کاربران گسترش دهیم تا آن‌ها حتی بیشتر از قبل از بازی‌های اندرویدی مورد علاقه خود لذت ببرند».

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مدیران گوگل، این شرکت برنامه Google Play Games را به صورت مستقل طراحی و ساخته و در این کار با دیگر شرکت‌ها نظیر مایکروسافت، BlueStacks یا دیگر کمپانی‌های فعال در این حوزه همکاری نداشته است. این برنامه قرار است به کاربران اجازه دهد بازی‌هایی که مشغول اجرای آن‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا کروم بوک‌ها هستند را از روی سیستم خانگی یا لپ‌تاپ ویندوزی خود ادامه دهند.

گوگل تاکنون اطلاعات کاملی را در مورد این برنامه خود منتشر نکرده و تنها می‌دانیم که این برنامه قرار است در سال آینده میلادی منتشر شود. همچنین مشخص نیست که برای اجرای بازی‌ها بر روی سیستم عامل ویندوز قرار است از چه فناوری استفاده شود. تنها مشخص شده است که بازی‌ها قرار است به صورت مستقل بر روی دستگاه‌های ویندوزی اجرا شوند و در آن از سرویس‌های استریم یا پردازش‌های ابری استفاده نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید