بازداشت عامل جنایت مسلحانه در جنوب تهران

    کد خبر :817087
بازداشت عامل جنایت مسلحانه در جنوب تهران

عامل قتل کارمند انبار یکی از شرکت‌های معروف پایتخت که به ضرب گلوله کشته شده بود، دستگیر شد.

ساعت 5:30 صبح دوازدهم خرداد جنایتی در جنوب تهران رخ داد که در جریان آن جوان 32ساله‌ای با شلیک گلوله به قتل رسید. وی کارمند انبار یکی از شرکت‌های معروف پایتخت بود که صبح روز حادثه به قصد رفتن به محل کارش سوار بر پرایدش از پارکینگ خانه‌اش حوالی کیانشهر خارج شد اما توسط فردی که به کمینش نشسته بود هدف شلیک قرار گرفت و جان باخت.

به ‌دنبال این حادثه پرونده‌ای پیش روی قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس جنایی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. کارآگاهان جنایی در گام نخست به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداختند و تصویر متهم را به ‌دست آوردند. او یکی از بستگان همسر مقتول بود که در تحقیقات مشخص شد پس از جنایت مسلحانه به شهرستانی در جنوب غرب کشور گریخته است. با این سرنخ، متهم فراری 24ساعت بعد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران گفت: از مدتی قبل با مقتول و همسرش دچار اختلاف شده بودم. اختلافات مربوط به مسایل شخصی بود و وقتی دیدم حل شدنی نیست، نقشه قتل مقتول را کشیدم. برای اجرای این نقشه اسلحه‌ای تهیه کردم و راهی تهران شدم.

وی ادامه داد: می‌دانستم مقتول صبح خیلی زود به محل کارش می‌رود. به همین دلیل نیمه‌های شب مقابل خانه او در جنوب تهران رفتم و به کمینش نشستم. ساعت 5:30صبح بود که در پارکینگ باز شد و مقتول در حالی ‌که سوار ماشینش بود از آنجا خارج شد. همان لحظه سراغش رفتم و صدایش زدم.

او از ماشین پیاده شد و با دیدن من خیلی تعجب کرد. شروع کردیم به صحبت کردن درخصوص اختلافاتی که داشتیم. وقتی جر و بحث بالا گرفت او به‌شدت عصبانی شد و به سمت ماشینش رفت تا آنجا را ترک کند. من هم اقدام به تیراندازی کردم و پس از جنایت از تهران گریختم اما خیلی زود دستگیر شدم.

به گزارش همشهری، متهم به قتل پس از اقرار به قتل مسلحانه، با قرار قانونی بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید