بازار موبایل ۵G در دستان «سامسونگ»

    کد خبر :669817

بر اساس داده‌های موجود، بیش از نیمی از تمام تلفن‌های ۵G فروخته شده در سال ۲۰۱۹ توسط سامسونگ ساخته شده است.

 

سامسونگ بیش از ۶.۷ میلیون تلفن هوشمند Galaxy ۵G را در سطح جهان ارسال کرده است؛ غول فناوری کره‌ای ۵۳.۹ درصد از بازار گوشی های هوشمند ۵G را تشکیل می‌دهد.

 

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که Galaxy Tab S۶ ۵G در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ در کره جنوبی عرضه می‌شود.

 

براساس داده‌های حاصل از تحقیقات Counterpoint، سامسونگ حدود 54 درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۵G را از ماه نوامبر به خود اختصاص داده است.

 

اپل، هنوز هم یک دستگاه ۵G را عرضه نکرده و در حال حاظر سامسونگ بازار گوشی موبایل ۵G را در دست دارد.

 

غول فناوری کره جنوبی دارای ۵ دستگاه Galaxy ۵G در سطح جهان، گلکسی S۱۰ ۵G ، نوت ۱۰ ۵G ، نوت ۱۰+ ۵G ، Galaxy A۹۰ ۵G و Galaxy Fold ۵G است.

 

Galaxy S۱۰ ۵G (تصویر) سال گذشته برای زمان شروع به کار در شبکه های ۵G به بازار عرضه شد و فروش خوبی هم در سطح جهان داشته است.

 

این شرکت در ماه سپتامبر دو میلیون گوشی هوشمند 5G فروخته بود؛ رئیس تحقیقات و توسعه فناوری اطلاعات این شرکت کره جنوبی گفت: برای سامسونگ، سال ۲۰۲۰ سال Galaxy ۵G خواهد بود و ما مشتاق هستیم که ۵G را در گوشی‌های بیشتری عرضه کنیم.

 

سامسونگ در IFA ۲۰۱۹ در ماه سپتامبر اعلام کرد از زمان عرضه اولین بازار در ماه مه ، دو میلیون تلفن ۵G هوشمند فروخته است و پیش بینی کرده است که فروش دستگاه‌های شبکه نسل بعدی خود تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۴ میلیون دستگاه برسد.

 

براساس تحقیقات Counterpoint Research تلفن‌های هوشمند ۵G تنها یک درصد از فروش جهانی تلفن‌های هوشمند را در سال ۲۰۱۹ تشکیل می‌دهند.

 

پیتر ریچاردسون، مدیر تحقیقات Counterpoint Research به MailOnline گفت: هم در کره جنوبی و هم در ایالات متحده، سامسونگ فقط برای برتری سهم در بازار توسط اپل به چالش کشیده شده است و از آنجایی که اپل هنوز هیچ محصول ۵G را راه اندازی نکرده است، سامسونگ دارای چند چالش است.

 

وی گفت: بیشتر تلفن‌های هوشمند ۵G توسط پیشگامان فناوری و پذیرندگان اولیه خریداری شده‌اند و سال ۲۰۲۰ شاهد حضور گسترده شبکه و طیف بسیار بیشتری از تلفن‌های هوشمند با قیمت‌های مناسب‌تر خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید