بارسلونا قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد/ فیلم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ۸:۴۲
    کد خبر :967484
بارسلونا سوپرکاپ اسپانیا

در فینال رقابت های سوپرکاپ اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض در کشور عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند و قهرمان سوپرجام اسپانیا شد.

رئال مادرید از ابتدای این بازی عملکرد خوبی نداشت و کاملا مشخص بود که بازی را ضعیف شروع کرده است و بارسا از همان ابتدای کار، موفق شد توپ و میدان را در اختیار بگیرد. گل اول بارسلونا را گاوی در دقیقه 33 روی پاس رابرت لواندوفسکی به ثمر رساند. در اواخر نیمه اول بارسلونا موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند و به این ترتیب کار رئال مادرید را تقریبا یکسره کند. گل دوم بارسلونا توسط لواندوفسکی روی پاس گاوی به ثمر رسید.

در نیمه دوم رئال مادرید می خواست نتیجه را برگرداند اما کاملا مشخص بود که از لحاظ تاکتیکی در موضع ضعف است و توان برگرداندن بازی را ندارد. بارسلونا در دقیقه 69 توسط پدری، روی پاس گاوی موفق شد گل سوم خود را هم به ثمر برساند و بازی سه بر یک به سود بارسلونا شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید توسط کریم بنزما در دقیقه 93 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما دیگر خیلی دیر بود و بارسا با پیروزی سه بر یک قهرمان سوپرجام اسپانیا شد. ژاوی با این قهرمانی، انتقام سال قبل سوپرکاپ اسپانیا و همچنین ال کلاسیکوی قبلی که رئال مادرید با نتیجه سه بر یک برنده شده بود را گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید