باخت سنگین آنتورپ در شب مصدومیت و تعویض بیرانوند

  • آرشیو
  • جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳
    کد خبر :786524

تیم فوتبال آنتورپ در شبی که دروازه بان ایرانی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد، برابر گلاسکو رنجرز اسکاتلند شکست خورد.

در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم لیگ فوتبال اروپا و از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته تیم آنتورپ بلژیک میزبان تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند با هدایت «استیون جرارد» بود. این بازی پر حاشیه در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود گلاسکو رنجرز تمام شد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ همانطور که انتظار می‌رفت در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت اما به دلیل مصدومیت شدید، در دقیقه ۷۷ تعویض شد و جای خود را به «دی ولف» دیگر دروازه بان آنتورپ داد.

این بازی ابتدا آریبو (۳۸) برای گلاسکو گلزنی کرد اما یاران بیرانوند در دقایق ۴۵ و ۸+۴۵ دو بار گلزنی کردند و با برتری به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۹ باریسیچ از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. آنتورپ در دقیقه ۶۶ با گلزنی هونگلا بازهم از گلاسکو رنجرز پیش افتاد.

مصدومیت بیرانوند که باعث خروجش از زمین در دقیقه ۷۷ شد، معادلات آنتورپ را برهم زد و گلاسکو در دقیقه ۸۴ بازهم کار را به تساوی کشاند. شاگردان استیون جرارد در دقیقه ۹۰ مجدداً با پنالتی باریسیچ دروازه تیم بیرانوند را باز کردند تا بازی ۴ بر ۳ به سود تیم اسکاتلندی تمام شود و تعیین صعود کننده به بازی برگشت در اسکاتلند بکشد.

به گزارش مهر، در دیگر بازی این مرحله، تیم دیناموزاگرب کرواسی در غیاب صادق محرمی مدافع ایرانی خود با نتیجه ۳ بر ۲ کراسنودار روسیه را از پیش رو برداشت. محرمی به دلیل مصدومیت فعلاً قادر به همراهی دینامو نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید