ایوان بلس: گلکسی اس 21 سامسونگ در ۱۱ رنگ مختلف عرضه می‌شود

  • آرشیو
  • شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۴۷
    کد خبر :775867

ایوان بلس می‌گوید سامسونگ سری گلکسی اس ۲۱ را در ۱۱ رنگ‌ مختلف در سراسر دنیا عرضه می‌کند. گلکسی اس ۲۱ هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود.

سامسونگ قصد دارد هفته‌ی آینده به‌صورت رسمی از سری گلکسی اس ۲۱ رونمایی کند و ظاهرا از همین حالا وب‌سایت سامسونگ کم‌کم برای گوشی‌های جدید آماده می‌شود. ایوان بلس، یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی صنعت موبایل و به‌ویژه محصولات سامسونگ، می‌گوید شرکت کره‌ای صفحه‌ی بیش از ۹۰۰ مدل از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ را در سراسر دنیا ایجاد کرده است. هر یک از این صفحه‌ها حاوی یکی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ با شماره‌مدل، رنگ و ظرفیت متفاوت است.

نکته‌ی جالب‌ توجه این است که ایوان بلس می‌گوید سری پرچم‌دار بعدی سامسونگ شامل گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا (Samsung Galaxy S21 Ultra) در سه ظرفیت ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و رنگ‌بندی متنوع به بازار می‌آید.

بلس از ۱۱ رنگ برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ خبر می‌دهد. بر اساس گزارش GSMArena و به ‌نقل از فهرست منتشرشده توسط ایوان بلس، رنگ گوشی‌های سامسونگ با رنگ‌های مختلف شامل مشکی مات، قهوه‌ای، طلایی، خاکستری، آبی تیره، صورتی، قرمز، نقره‌ای، تیتانیومی، بنفش و سفید عرضه خواهند شد.

به گفته‌ی بلس، سامسونگ قصد ندارد تمام رنگ‌های سری گلکسی اس ۲۱ را به‌صورت هم‌زمان معرفی کند. بدین ترتیب در مراسم رونمایی گلکسی اس ۲۱، صرفا چند مورد از این رنگ‌ها معرفی می‌شوند. ظاهرا سایر رنگ‌ها قرار است محدود به مدل‌هایی ویژه یا برخی بازارهای خاص باشند یا بعدا عرضه شوند. سامسونگ با این استراتژی تلاش می‌کند کاربران را تا مدت‌ها برای گلکسی اس ۲۱ هیجان‌زده نگه دارد.

تصویر بالا URL صفحه‌ی تمامی مدل‌های گلکسی اس ۲۱ را در سراسر دنیا در وب‌سایت سامسونگ نشان می‌دهد

البته برخی از مدل‌های گلکسی اس ۲۱ قرار است در بازارهای مختلف با نام‌های متفاوت عرضه شوند. برای مثال سامسونگ در ایتالیا گلکسی اس ۲۱ خاکستری مات را با نام «نسخه‌ی سازمانی» (Enterprise Edition) عرضه می‌کند و ظاهرا این گفته برای مدل گلکسی اس ۲۱ اولترا مشکی مات نیز صدق می‌کند.

به گزارش زومیت، بر اساس اعلام رسمی، سامسونگ قصد دارد روز ۲۵ دی ۱۳۹۹ از سری گلکسی اس ۲۱ رونمایی کند. دو روز قبل از این تاریخ، کره‌ای‌ها در مراسم Exynos On از تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ پرده‌برداری خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید