ایسوس از لپ تاپ Zenbook Pro 16X برای خالقان محتوا رونمایی کرد

    کد خبر :966093
لپ تاپ Zenbook Pro 16X

شرکت ایسوس را به جرات می‌توان از برندهای تولیدکننده لپ تاپ دانست که به تازگی لپ تاپ Zenbook Pro 16X را با نمایشگر اولد رونمایی کرد.

بازتاب-این لپ تاپ نسبت به نسل قبل دارای طراحی بهبودیافته بوده و سخت افزاری قوی هم شامل آن شد. از جمله اینکه پردازنده نسل سیزدهم اینتل و گرافیکی سری RTX 40 انویدیا در آن تعبیه شده تا بهترین عملکرد را در پردازش و رندر از خود نشان دهد.

لپ تاپ Zenbook Pro 16X از نمایشگر 16 اینچی 3.2کی با نرخ نوسازی 120 هرتز اولد بهره می‌برد و پنل اولد با پشتیبانی HDR Dolby Vision لمسی شامل آن شد. این صفحه نمایش نسبت تصویر 16:10 داشته و در بخش سخت افزاری از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13905H و گرافیک GeForce RTX 4080 انویدیا قدرت می‌گیرد.

همچنین باید به حافظه رم LPDDR5X DRAM با فرکانس 7500 مگاهرتزی هم پرداخت. سایر ویژگی‌ها عبارتند از 2 ترابایت PCIe 4.0 SSD با سرعت انتقال 6500 مگابیت بر ثانیه، بدنه‌ای فلزی با ضخامت 16.9 میلی‌متر با وزن 2.4 کیلوگرم  و برخی دیگر.

لپ تاپ Zenbook Pro 16X

در بخش ارتباطی ایسوس از درگاه‌های ورودی/خروجی کامل از جمله آخرین کارت‌خوان SD Express 7.0، HDMI 2.1، دو اسلات تاندربولت 4 و یک باتری با ظرفیت 96 وات ساعت با طول عمر بالا استفاده کرد. این لپ تاپ یکی از اولین مدل‌هایی بوده که حافظه رم LPDDR5X ا در خود جای می‌دهد تا سرعت عملکرد بالایی در کنار پردازنده قدرتمند اینتل ارائه دهد.

به گفته شرکت سازنده در بحث کولینگ یا سیستم دفع حرارت، لپ تاپ Zenbook Pro 16X در پردازش سنگین عملکرد خنکی داشته و موجب ثبات عملکردی دارد. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه مشخص نشده، انتظار داریم بزودی شرکت ایسوس اطلاعات کاملی درباره این لپ تاپ ارائه شود. انتظار داریم تمامی محصولات جدید این شرکت تایوانی بزودی به بازار برسد که از جمله باید به بازار اروپا اشاره کرد.

البته انتظار داریم نخست در منطقه ایالات متحده به فروش برسد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید