ایسر از دو لپ تاپ جدید Swift رونمایی کرد

    کد خبر :890778

اینتل به تازگی پردازنده‌های نسل دوازدهمی سری P و U خود را عرضه کرده است. شرکت ایسر نیز به دنبال این موضوع لپ‌تاپ‌های Swift 5 و Swift 3 خود را معرفی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اینتل روز گذشته پردازنده‌های لپ‌تاپی جدید از سری آلدر لیک را عرضه کرد تا شرکت‌های سازنده لپ تاپ نیز محصولات خود با این پردازنده‌ها را به بازار بفرستند و در این بین شرکت ایسر از لپ‌تاپ‌های Swift 5 و Swift 3 رونمایی کرده که به جدیدترین پردازنده‌های اینتل مجهز شده‌اند.

Acer Swift 5 از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده و با طراحی جذابی دارای رنگ‌های طلایی و سبز به فروش می‌رسد. تاچ پد این دستگاه نیز از زباله‌های پلاستیکی بازیافتی تولید شده است. این دستگاه تمامی قابلیت‌های مورد نیاز یک کاربر در سال 2022 را در خود جای داده است.

علاوه بر پردازنده نسل دوازدهمی اینتل، Swift 5 به 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 مجهز شده و 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe Gen 4 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های جذاب این دستگاه می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور اشاره کرد. امکانات Evo اینتل همچون بوت بدون وقفه و تا 10 ساعت شارژدهی باتری نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده‌ است.

نمایشگر Swift 5 از 2560 در 1600 پیکسل برخوردار است و محتوا را با نسبت تصویر 16 به 10 برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر 92.22 درصد از بدنه را می‌پوشاند و از ورودی لمسی نیز پشتیبانی می‌کند. بالای نمایشگر نیز یک وبکم Full HD با فناوری کاهش نویز ایسر در نظر گرفته شده تا در هنگام تماس تصویری مشکلی پیش نیاید.

لپ تاپ Swift 5 تنوع بالایی از پورت‌ها نیز در اختیار کاربران می‌گذارد که از میان آن‌ها باید به دو درگاه تاندربولت 4، یک پورت HDMI 2.1 و دو USB-A اشاره کرد.  حال نوبت به آن رسیده تا به دیگر لپ تاپ این سری یعنی Swift 3 بپردازیم. این دستگاه که برای بازار میان رده در نظر گرفته شده،در رنگ‌های مشکی، طلایی و سبزآبی به فروش می‌رسد. این دستگاه نیز پردازنده نسل دوازدهمی اینتل و 2 ترابایت حافظه SSD در اختیار کاربران می‌گذارد و با تنها نیم ساعت اتصال به شارژر، تا 4 ساعت شارژدهی فراهم می‌آورد.

نمایشگر این دستگاه نیز نسبت تصویر 16 به 9 دارد و با حداکثر رزولوشن Full HD یا Quad HD در بازار موجود می‌باشد. لپ تاپ Swift 3 با یک وبکم Full HD در کنار دو درگاه تایپ C، دو درگاه تایپ A و در پورت HDMI 2.1 عرضه می‌شود.

ایسر این دو لپ تاپ را از اوایل تابستان به فروشگاه‌ها خواهد فرستاد. طبق اعلام این شرکت، لپ تاپ Swift 5 قیمتی معادل 1499 دلار دارد و Swift 3 نیز 849 دلار قیمت‌گذاری شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید