اپل واچ، پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان

    کد خبر :791034

شرکت اپل سالانه مدل جدیدی از سری ساعت‌های هوشمند اپل واچ را معرفی می‌کند. در سال 2020 نیز ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 بودیم که توانسته با قابلیت‌های جدید خود نظر طرفداران را جلب کند و فروشی قابل توجه بدست آورد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– براساس گزارش شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research، در مدت اکتبر تا دسامبر 2020، اپل توانسته بیشترین فروش را در میان دیگر برندهای ساعت هوشمند داشته باشد. این یعنی برند کوپرتینویی توانسته عملکرد خوبی در فروش اسمارت واچ داشته باشد و حتی از رقبایی نظیر هوآوی، سامسونگ و برخی دیگر برتری پیدا کند.

طبق گزارش Counterpoint Research اپل موفق شده 33 درصد فروش این مدت زمان را کسب کند و در مقایسه با هوآوی با میزان 11 درصد برتر باشد. سامسونگ نیز میزان فروش آن 9 درصدی بوده و نتوانسته موفق عمل کند. این یعنی رشد فروش اپل 19 درصد و هوآوی 26 درصد بود.

سامسونگ کاهش فروشی را تجربه کرده و به نظر رسیده باید استراتژی جدیدی برای بخش ساعت هوشمند خود تعریف کند. باتوجه به این آمار سامسونگ باید استراتژی بهتری را برای فروش ساعت هوشمند خود در نظر گیرد، در غیر این صورت شکست در فروش اسمارت‌ واچ‌های آن ادامه خواهد داشت.

در این آمار فیت بیت کاهش فروشی داشته و رتبه آخر را به خود اختصاص داد و BBK نیز کاهش 9 درصدی و رتبه چهارم را از آن خود داشت.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید