اپل سیستم عامل iPadOS 15 را معرفی کرد

    کد خبر :817213

اپل به تازگی در جریان رویداد WWDC 2021 در کنار معرفی چند سیستم عامل، از iPadOS 15 نیز رونمایی کرد. این نسخه در مقایسه با نسخه قبل کاملا بهبودیافته بوده و تجربه کاربری بهتری رقم خواهد زد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– اپل تنها چند هفته پس از معرفی قوی‌ترین آیپد خود، حالا آخرین نسخه از سیستم عامل این محصولات پرطرفدار را معرفی کرده است. iPadOS 15 می‌تواند تغییری مهم در دنیای آیپدهای اپل باشد و این تبلت‌ها را به محصولاتی کاربردی‌تر برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کند.

نسخه 15 سیستم عامل iPadOS به کاربران اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی هوم اسکرین خود داشته باشند و شخصی‌سازی بیشتری را اعمال کنند. قرار دادن ویجت‌ها در هوم اسکرین حالا راحت‌تر است و کاربران می‌توانند ویجت‌ها را هر جایی که می‌خواهند قرار دهند. در iOS 14 که سال گذشته معرفی شده بود اپل این ویژگی را به گوشی‌های آیفون اضافه کرده بود.

اپل همچنین App Library را نیز به جدیدترین نسخه سیستم عامل iPadOS آورده است. این ویژگی که عملکردی مانند این قابلیت در گوشی‌های آیفون دراد به کاربران این امکان را می‌دهد تا هوم اسکرینی با شلوغی کمتر داشته باشند. iPadOS حالا به صورت خودکار برنامه‌هایی که به ندرت استفاده شده اند را در پوشه‌ای قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد به جای انتخاب گوشی‌های هوشمند سراغ تبلت‌ها می‌روند قابلیت بهتر این محصولات در مولتی تسکینگ است.  حالا به لطف اضافه شدن آیکون‌هایی، امکان وارد شدن به قابلیت split-view را آسان‌تر می‌کند. اپل همچنین از ویژگی‌ به نام Shelf رونمایی کرد که جا به جایی میان‌ برنامه‌های مختلف را آسان‌تر می‌کند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید