اولین گوشی هوشمند اندرویدی با ویژگی شبیه به داینامیک آیلند اپل

    کد خبر :981063
داینامیک آیلند

شرکت ریلمی تصمیم گرفت با معرفی گوشی Realme C55 اولین تلفن هوشمند اندرویدی مجهز به قابلیت داینامیک آیلند اپل را معرفی کرد. البته ریلمی این ویژگی را مینی کپسول نامیده و درست مانند اپل برخی نوتیفیکیشن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

بازتاب-از مشخصات کلیدی این دستگاه باید به نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD حفره‌دار با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتزی با شدت روشنایی 680 نیتی، پردازنده Helio G88 مدیاتک گیمینگ، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 یا 128 گیگابایتی در کنار اسلات کارت microSDXC و برخی دیگر اشاره کرد.

این محصول ریلمی در بخش دوربین دو حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی در عقب دارد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. هر دو حسگر دوربین عقب و جلو می‌توانند با کیفیت FHD به ضبط ویدئو بپردازند.

داینامیک آیلند

در قسمت باتری یک پک 5000 میلی آمپرساعتی لیتیوم یونی به کار گرفته شده که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی دارد. همچنین حسگر اثرانگشت جانبی هم تدارک دیده شده که با کلید پاور یکپارچه است.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر Realme UI 4.0 عرضه خواهد شد. نسخه پایه آن 150 یورویی بوده و هم اکنون در رنگ مشکی، آفتابی و سبز به فروش می‌رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید