اولین تصاویر گوشی گلکسی A83 5G سامسونگ به بیرون درز کرد

    کد خبر :872273
اولین تصاویر گوشی گلکسی A83 5G سامسونگ به بیرون درز کرد

به تازگی رندرهایی از گوشی گلکسی A83 5G منتشر شده و برخی از مشخصات احتمالی آن لو رفته که از طراحی مشابه پرچم‌داران سری S این اسمارت‌فون حکایت دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته پس از سه سال عضو جدیدی به خانواده سری A8 خود اضافه کند و در همین راستا به فکر عرضه گوشی گلکسی A83 5G افتاده است. در واقع گوشی گلکسی A83 5G ویژگی‌های مشترکی از سری A و سری S را به ارث برده است.انتظار می‌رود این گوشی به نمایشگر 6.6 اینچی از نوع Dynamic AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز شود.

وضوح بالای +QHD نمایشگر این گوشی یک ارتقا نسبت به Galaxy S21 و S21 Plus محسوب می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار بگیرد. با نگاهی به تصاویر می‌توان دریافت که دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی این گوشی همانند سایر پرچم‌داران سامسونگ درون ناچ حفره‌ای نمایشگر قرار گرفته است.

اما بر روی قاب پشتی یک دوربین سه گانه تعبیه شده و پیش از این شاهد استفاده از این طراحی در گلکسی A32 بوده‌ایم. این گوشی می‌تواند گران تر از گلکسی A73 و هم‌رده قیمتی گوشی گلکسی اس 21 FE باشد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دقیق دوربین در دست نیست. سامسونگ گلکسی A82 به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. بنابراین انتظار می‌رود مشخصات دوربین اصلی و دوربین اولتراواید با گوشی گلکسی S21 برابر باشد. اگر سامسونگ همین استراتژی را پیش بگیرد می‌توان انتظار داشت یک سنسور 50 مگاپیکسلی  به عنوان دوربین اصلی گلکسی A83 در نظر گرفته شود.

این احتمال وجود دارد که شاهد به‌کارگیری سنسور ISOCELL GN5 در این گوشی باشیم که عملکرد فوکوس خودکار سریع‌تر و کیفیت تصویر بهتر در شرایط نور تاریک ارائه می‌دهد.

این دستگاه از گواهی IP67 بهره خواهد برد و نسخه استاندارد آن دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و حافظه ذخیره‌سازی را می‌توان با کارت حافظه microSD نیز افزایش داد. انتظار می‌رود این گوشی دوباره از یک تراشه اسنپدراگون استفاده کند و احتمالاً اسنپدراگون ۸۷۰ یک گزینه مناسب برای این گوشی باشد. این گوشی دارای باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ در سال 2022 حداقل پیشرفت را در زمینه شارژ سریع نشان خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید