اولویت دریافت سهام عدالت با چه کسانی است؟

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۵۰
    کد خبر :905879
اولویت دریافت سهام عدالت با چه کسانی است؟

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین پیگیری‌های این کمیسیون برای اعطای سهام عدالت به جاماندگان، گفت: در بودجه سال 1401 به دولت تکلیف شده است به جاماندگان از محل واگذاری شرکت‌های مشمول اصل 44 سهام عدالت بدهد.

وی با بیان اینکه طبق برآوردهای انجام‌شده 16 میلیون نفر شرایط دریافت سهام عدالت را دارند، ادامه داد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، رزمندگان معسر، کارگران فصلی و معلمان و… به‌ترتیب در اولویت دریافت سهام عدالت هستند که در ماه‌های آینده دولت باید اقدامات لازم در جهت اجرای قانون را انجام دهد.

نماینده آستارا در مجلس با اعلام اینکه اولین گروه اولویت‌دار برای واگذاری سهام عدالت افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، تصریح کرد: این افراد حدود 4 میلیون نفر هستند که دولت طبق بودجه سال 1401 مکلف است هرچه سریعتر وضعیت آنها را مشخص کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت باید آئین‌نامه اجرای قانون را تدوین کند، اظهار کرد: تاکنون این آئین‌نامه نوشته نشده است و امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر بیفتد تا حداقل شاهد اعطای سهام به گروه اول اولویت‌دار که همان افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید