انفجار گاز مایع در منزل مسکونی سه مجروح بر جای گذاشت

  • حوادث
  • شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۷
    کد خبر :664411
انفجار گاز مایع در منزل مسکونی سه مجروح بر جای گذاشت

انفجار مهیب ناشی از نشت پیک نیک در شب گذشته باعث تخریب بخشی از منزل مسکونی و همچنین مصدومیت سه نفر از ساکنان آن شد.

 

انفجار ناشی از نشت سیلندر گاز پیک نیک، ساعت 16 دقیقه بامداد شنبه 30 آذر در بلوار نیستان در شمال شهر شیراز، منجر به تخریب بخشی از یک منزل مسکونی و مصدومیت سه شهروند ساکن در این منزل شد.

 

به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شیراز، شدت این انفجار به حدی بود که همسایگان اطراف واحد خسارت دیده، از منزل خارج شده و به خیابان پناه بردند.

 

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز دراین خصوص گفت: علت این حادثه بی احتیاطی استفاده کنندگان از یک سیلندر گاز پیک نیک و جرقه ناگهانی منجر به انفجار بوده است.

 

وی با اشاره به مصدوم شدن سه نفر نفر از ساکنان ساختمان، افزود: شدت انفجار به قدری بود که علاوه بر تخریب بخشی از منزل، باعث فروریختن در و پنجره و شیشه ها نیز گردیده بود.

 

عدلو گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق ساختمان و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد محل شدند و تیم نجات نیز برای جستجوی محبوس شدگان احتمالی وارد ساختمان شده و تمامی قسمت های ساختمان مسکونی مورد کاوش و تجسس قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا: پس از خروج هر سه مصدوم و تحویل آنان به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی، آتش نشانان به ایمن کردن کامل محل حادثه مشغول شدند.

 

عدلو افزود: پس از جابجایی اجناس، آوار برداری در منزل مسکونی و ایمن کردن محل، نیروهای آتش نشانی به عملیات خود پایان دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید