انتشار جزئیات فیلم هولناکی که در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد

  • حوادث
  • دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۹:۴۸
    کد خبر :874069
انتشار جزئیات فیلم هولناکی که در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد

انتشار فیلم زورگیری جواهرات منشی یک آموزشگاه رانندگی در اراک خبرساز شده و پلیس در تعقیب عاملان این سرقت خشن است.

در روزهای اخیر فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی از یک زورگیری منتشر شده است. این حادثه در یک آموزشگاه رانندگی در شهرک فاطمیه اراک رخ داد. آنطور که این فیلم نشان می‌دهد درحالی‌که به ‌جز منشی آموزشگاه هیچ‌کس در دفتر نیست، 2 مرد جوان که ظاهرا به‌عنوان ارباب رجوع وارد شده‌اند به منشی جوان نزدیک شده و پس از خواباندن او روی زمین و بستن دهان و پاهایش با نوارچسب، جواهرات او شامل النگو، گردنبند، گوشواره و انگشترهایش را سرقت می‌کنند. انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه دار کرد. کاربران خواستار شناسایی و برخورد قاطع با زورگیران شدند.

اما این حادثه چه زمانی اتفاق افتاد و چه بر سر منشی آموزشگاه آمد؟ یکی از افراد مرتبط با آموزشگاه که تمایل به افشای هویتش نداشت در گفت‌وگو با همشهری جزئیات بیشتری از این حادثه را بازگو کرد. حادثه‌ای که به‌گفته این فرد آگاه قریب به 8‌ماه قبل اتفاق افتاده است. این مرد می‌گوید: حادثه زورگیری از خانم منشی آموزشگاه به اردیبهشت‌ماه امسال، یعنی 8‌ماه قبل برمی‌گردد و نمی‌دانم چرا حالا فیلم آن منتشر و پرونده جنجالی شده است؟ او ادامه می‌دهد: آن موقع آموزشگاه به‌دلیل شیوع کرونا یک‌ماه تعطیل بود و 4روز بود که تازه شروع به‌کار کرده بودیم. ساعت 7صبح آموزشگاه شروع به‌کار کرده بود و خانم منشی تنها بود تا اینکه طبق فیلم‌های ضبط شده ساعت 7:10 ، 2مرد جوان وارد شدند و سراغ منشی رفتند. آنها با چسب پاها و دهان او را بستند و شروع به تهدید کردند و با انبر النگوهایش را بریدند و می‌خواستند گوشواره هایش را هم از گوشش بکشند که خودش تسلیم شد و گوشواره‌ها را به آنها داد.

این مرد مرتبط با آموزشگاه ادامه می‌دهد: آنطور که خانم منشی گفت سارقان در دست‌شان چاقو یا اسلحه‌ای نداشتند اما هنگام خروج او را تهدید کردند که اگر سر و صدا کند یا بخواهد دنبال‌شان برود با اسلحه به طرفش تیراندازی می‌کنند. آنها دوان دوان از آموزشگاه خارج شدند و با کمک همدست دیگرشان که راننده یک پژو بود فرار کردند. در حالی که منشی آموزشگاه از ناحیه گوش و دست مجروح شده بود، دقایقی بعد مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. اما هنوزبه نتیجه‌ای نرسیده است. به‌گفته این فرد، سارقان در این سرقت جواهراتی به ارزش حدود 120میلیون تومان سرقت کرده‌اند.

به‌دنبال انتشار فیلم این سرقت پلیس اراک به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام کرد یکی از سارقان دستگیر شده است. سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: به‌دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان سرقت از یکی از آموزشگاه‌های رانندگی در اراک با ورود فوری پلیس به موضوع یکی از مظنونان این سرقت که از افراد غیربومی است، شناسایی و دستگیر شد. او ادامه داد: تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد و به محض دستگیری همدستان و عوامل این سرقت درباره اقدام پلیس و برخورد با این سارقان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید