انتشار تصویری از نسخه نهایی گلکسی اس 23 سامسونگ

    کد خبر :967217

شرکت سامسونگ درصدد است بزودی سری گلکسی اس 23 را در سه مدل معرفی کند. گوشی‌های هوشمندی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و با ویژگی‌های برجسته از راه خواهند رسید.

بازتاب- سامسونگ در تلاش بوده هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی کند. بزودی شاهد معرفی سری اس 23 خواهیم بود که شامل سه مدل اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا می‌شود.

مدل اولترا بهترین عضو این خانواده بوده که سامسونگ بهترین مشخصات سخت افزاری را در آن به کار می‌گیرد. تاکنون شایعات بسیاری درباره این سری دریافت کردیم و اکنون تصویر نسخه نهایی و تبلیغاتی اس 23 منتشر شد. زبان طراحی این گوشی بهبود پیدا کرده و دارای سه حلقه دوربین به صورت عمودی در عقب است. طراحی ساده‌تر شده و هیچ برجستگی به جز دوربین در عقب پیدا نیست.

گلکسی اس 23

همچنین گوشه‌ها حالت انحنایی پیدا کردند و جلوه ظاهری جذاب و ساده‌ای را می‌توان در این مدل مشاهده کرد. سامسونگ در تلاش است نسل جدید گوشی پرچمدار خود را با طراحی و مشخصات بهتری نسبت به قبل راهی بازار کند. در بخش کناری کلید تنظیم صدا، پاور تعبیه شده در حالی که اسپیکر، پورت USB-C، میکروفون در قسمت پایین قرار دارد.

از ویژگی‌های سخت افزاری دستگاه باید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه رم 8 گیگابایتی، دوربین عقب 50 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 13 و برخی دیگر اشاره کرد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا برند کره‌ای با معرفی محصول جدید خود به شایعات پایان دهد. انتظار داریم گزینه رنگی مشکی و بنفش بخشی از رنگ‌های قابل انتخاب هنگام خرید باشد.

گلکسی اس 23

در اخباری مرتبط گلکسی اس 23 اولترا بهترین مدل این سری دارای دوربین 200 مگاپیکسلی بوده و از حافظه رم 12 یا 16 گیگابایتی بهره می‌برد. به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید تا روز 1 فوریه یعنی تاریخ رونمایی این خانواده منتظر ماند. احتمالا محصولات دیگری همچون گلکسی بادز جدید و تبلت گلکسی تب هم معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید