امکان انتخاب تاکسی اینترنتی با چک کردن کد واکسن رانندگان

    کد خبر :858717
امکان انتخاب تاکسی اینترنتی با چک کردن کد واکسن رانندگان

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت درباره واکسن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی توضیحاتی داد.

محسن فرهادی معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ساعت طرح ترافیک و احتمال شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو اظهار کرد: به طور کلی اجرای طرح ترافیک در شهرها به خصوص کلانشهرهای کشور با هدف کنترل ترافیک و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی اجرا می‌شود که این موضوع محدودیت‌هایی برای استفاده از خودروی شخصی افراد ایجاد خواهد کرد. امروزه با بیشتر شدن ساعت اجرای طرح ترافیک شاهد شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو و اتوبوس در شهرها هستیم.

فرهادی ادامه داد: وزارت بهداشت پیشنهاد داده تا برای کنترل شلوغی در ناوگان حمل و نقل عمومی، تعداد واگن‌های مترو افزایش پیدا کند و ساعت حرکت اتوبوس ها نیز بیشتر از گذشته شود تا ما شاهد ازدحام مسافران در ناوگان حمل و نقل عمومی نباشیم.

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت بیان کرد: توصیه ما به مردم کشور این است که از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و جز برای رفتن به محل های کار خود، از رفت و آمد در شهر و اماکن شلوغ جدا بپرهیزند.

فرهادی گفت: در مرحله اول تمام رانندگان اتوبوس، تاکسی های گردشی و اینترنتی و به طور کلی خدمات دهنده ها حتما باید واکسن تزریق کرده باشند. چون مسافران تاکسی های اینترنتی می توانند کد واکسن را در هنگام انتخاب سفر مشاهده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: افرادی که واکسن تزریق نکرده باشند، با محدودیت دریافت خدمات مانند خرید بلیت اتوبوس و مترو مواجه خواهند شد و در مراحل بعدی کد تزریق واکسن مسافران نیز توسط تاکسی های اینترنتی می‌تواند چک شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید