ال جی جی 8 اولین گوشی هوشمند 5G این شرکت نخواهد بود

    کد خبر :453767

احتمالا، ال‌جی G8 اولین گوشی 5G شرکت ال‌جی نخواهد بود. همچنین گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی نیز فصل سوم ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

در سال جاری میلادی، شرکت ال‌جی نتوانست در حوزه‌ی بازار چالشی گوشی‌های هوشمند موفقیت خاصی را از آن خود کند، امسال سالی شلوغ و در عین حال همراه‌با ضرر مالی برای گوشی‌های هوشمند بالارده بود و برخی گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی ال‌جی نیز نتوانستند وضعیت را خیلی تغییر بدهند.

اوایل آذرماه گفته شد که ال جی مدیران بخش‌های موبایل و فناوری خود را تغییر داده است. یکی از دلایل اصلی تغییرات مدیریتی ال‌ جی، امید نجات بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت مطرح شده است. به‌نظر می‌رسد ال‌جی با مدیران جدید خود در حال برنامه‌ریزی برای سال ۲۰۱۹ میلادی است و در ماه ژانویه‌ نیز قصد دارد گوشی هوشمند میان‌رده‌ی ال‌جی Q9 را معرفی کند.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند میان‌رده با قیمت مقرون به‌صرفه به‌همراه نمایشگر ۶.۱ اینچی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ لاس‌وگاس رسما معرفی شود. حتی اگر برنامه‌های قبلی شرکت ال‌جی متوقف شده باشند، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند بالارده‌ی ال‌جی G8 پایان ماه مارس (فروردین‌ماه) معرفی شود. اما خبر جالب‌توجه درباره‌ی این گوشی هوشمند آن است که احتمال دارد ال‌جی G8 قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G را نداشته باشد. دلیل این موضوع آن است که انتظار می‌رود گوشی هوشمند پرچم‌دار دیگری با نام تجاری متفاوت، در ماه مارس (فروردین) یا آوریل (اردیبهشت) در کره‌ و ایالات متحده با قابلیت پشتیبانی از نسل بعدی شبکه‌ی ارتباطی پرسرعت معرفی شود.

باید ببینیم آیا ال‌جی، اولین نسل گوشی‌های هوشمند 5G خود را از خانواده‌ی V معرفی خواهد کرد یا خط تولید جدیدی برای گوشی 5G درنظر خواهد گرفت. همچنین مشخص نیست که اپراتور تلفن همراه اسپرینت، تنها ارائه کننده‌ی خدمات بی‌سیم برای این گوشی هوشمند در ایالات متحده خواهد بود یا اپراتورهای تلفن همراه دیگری نیز از گوشی 5G‌ ال‌جی پشتیبانی خواهند کرد. درنهایت باید اضافه کنیم که هم‌اکنون هنور مشخص نیست که ال‌جی G8 با قابلیت پشتیبانی از 4G LTE در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلونا معرفی خواهد شد یا ال‌جی برای معرفی ال‌جی G8 رویداد جداگانه‌ای درنظر خواهد گرفت.

پیش‌تر گفته شده بود که گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ معرفی نخواهد شد. به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی فصل سوم سال ۲۰۱۹ معرفی شود. این خبر خوبی برای سامسونگ خواهد بود. البته اولین بودن همیشه به‌معنی موفق بودن نیست. اگر محصولی بتواند وضعیت بازار را تغییر بدهد، می‌تواند اول بودنش مهم باشد. شاید ال‌جی هم همین موضوع را مورد توجه قرار داده است و عجله‌ای برای معرفی گوشی هوشمند تاشدنی این شرکت ندارد. بلکه قصد دارد ابتدا مراحل کنترل کیفیت محصول خود را طی کند. چنین تصمیم‌گیری حداقل روی کاغذ عاقلانه به‌نظر می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید