الهه منصوریان: اطلاعی از مسابقه‌ام در سازمان WBK نداشتم

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۳
    کد خبر :824764
الهه منصوریان: اطلاعی از مسابقه‌ام در سازمان WBK نداشتم

الهه منصوریان لژیونر ووشوی کشورمان درباره مشکلات به وجود آمده در لیگ ووشوی چین توضیحاتی را بیان کرد.

الهه منصوریان لژیونر ووشوی کشورمان در روز‌های اخیر با مشکلاتی در کشور چین مواجه شده بود و مسئولان سازمان WBK اسمش را در لیست مبارزان این سازمان قرار داده و حتی خبر مسابقه منصوریان با یک مبارز سرشناس چینی را دادند.

با توجه به اینکه سازمان WBK قصد داشت از نام منصوریان سوء استفاده کند و حتی پوستر مسابقه این ورزشکار با مبارز چینی منتشر کرده بود به همین علت منصوریان و سازمان WIF از پلیس شانگ‌های چین درخواست کردند که به این مسئله ورود کند.

الهه منصوریان لژیونر ووشوی کشورمان ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: من از این موضوع خبر نداشتم و عکس من را به عنوان عضو سازمان WBK در کنار یک مبارز چینی گذاشتند که مسابقه‌ای در ۲۷ تیرماه (۱۸ ژوئیه) دارم. علاوه بر این، من در همین ماه در سازمان WIF مسابقه دارم. همچنین من به مشکل خورده بودم، چون سازمان WIF فکر می‌کرد که با پول زیاد به سازمان دیگر پیوستم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: البته با صحبت‌های صورت گرفته بین مدیر برنامه‌ام با سازمان مربوطه این موضوع حل شد. به هر حال این اتفاق برای من خوب نیست و سازمان WBK برای اینکه بلیت فروشی خوبی داشته باشد عکس من را در پوستر مسابقات گذاشته و اکنون هم مسئولان این سازمان اعلام کردند که این مسابقه لغو شده و فرد دیگری جایگزینم شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید