افزایش فروش از طریق ارسال پیامک به مشتریان

    کد خبر :947186

فروش و کسب سود هدف تمامی کسب و کارها است. برای اینکه از این دنیای رقابتی عقب نمانید باید با ایده ها و روش های خلاقانه افزایش فروش آشنا شوید. بازاریابی پیامکی یکی از روش های کم هزینه است که به واسطه استفاده از آن می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

فروش و کسب سود هدف تمامی کسب و کارها است. برای اینکه از این دنیای رقابتی عقب نمانید باید با ایده ها و روش های خلاقانه افزایش فروش آشنا شوید. بازاریابی پیامکی یکی از روش های کم هزینه است که به واسطه استفاده از آن می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید. اگر تمایل دارید بدانید که چگونه با استفاده از بازاریابی پیامکی فروش و کسب و خود را افزایش دهید با ما در این مقاله همراه باشید.

5 ایده برای افزایش فروش با پیامک

در این بخش از مقاله 5 ایده را در بازاریابی پیامکی ارائه می دهیم تا با ارسال اس ام اس بتوانید فروش کسب و کار خود را افزایش دهید:

ارسال پیامک به مشتری های قدیمی ( ریتنشن مارکتینگ)

ریتشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی یکی از روش های نوین است که امروز محبوبیت زیادی در بین کسب و کارها پیدا کرده است. تمرکز این روش بازاریابی حفظ و بازگرداندن مشتریان فعلی به کسب و کار است. در ریتنشن مارکتینگ ، حفظ مشتریان از جذب مشتریان جدید مهم‌تر است چرا که شما در حال حاضر هزینه هایی را برای جذب مشتریان خود پرداخت کرده اید و از این طریق سودآوری دارید و برای افزایش فروش محصولات خود نباید متحمل هزینه های بالای جذب شوید.

کانال های متفاوتی برای ریتنشن مارکتینگ وجود دارد که پیامک یکی از قوی و به صرفه ترین روش های برای آن است.  برای بازگرداندن مشتریان به کسب و کار خود کافیست تا شماره و اطلاعات تماس آن ها را به هنگام اولین خرید از طریق دستگاه ثبت شماره موبایل دریافت کنید.

انتخاب زمان برای ارسال پیامک

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در فروش شما موثر واقع شود ارسال پیامک انبوه در زمان مناسب و نیاز به خرید  است. بیاید برای شما مثالی بزنیم:

فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید و تصمیم دارید فروش خود را افزایش دهید، یکی از راهکارهای کم هزینه ارسال پیامک برای جذب مشتریان جدید یا ترغیب مشتریان سابق شما است. بهترین زمان ارسال پیامک به مخاطبان هدف و ایجاد نیاز در  آن ها بنا بر نوع فعالیت کاری پیش از ساعت 12 و در شب بعد از ساعت 7 است. چراکه در این زمان بسیاری از مخاطبان به فکر خرید غذا می افتند.

ارائه جوایز و کدهای تخفیف

موثرترین روش برای ترغیب مشتریان به خرید مجدد، ارسال تخفیف های ویژه یا کد تخفیف از طریق پیامک است، مشتریان واقعی و وفادار شما به دنبال تخفیف هستند و تخفیف بهترین راه برای افزایش تعداد خرید و حضور آن ها در کسب و کار شماست. با ارائه کد تخفیف و جشنواره و کمپین های زمان دار مشتریان را در زمان های رکورد کسب و کار خود به بازگردانید.

ارسال پیامک مناسبتی

مناسبت ها بهترین راه برای یادآوری شما به مشتریان سابق و همینطور مشتریان جدید هستند شما می توانید با ارسال پیامک های تبریک یا تسلیت خود را معرفی و اقدام به برگزاری یا ارائه کد تخفیف کنید. با انجام این کار در واقع یک تیر با دو نشان زده اید، از یک طرف مخاطب به مشتری مداری و اهمیت خود برای شما پی می برند و از طرف دیگری نام برند شما را به حافظه می سپارند. در نهایت این موضوعات باعث می شود مشتریان شما افزایش پیدا کنند و به طبع فروش شما افزایش پیدا کند.

ارسال پیامک نظرسنجی

نظرسنجی و پی بردن به نظرات مشتریان یک راهکار عالی برای نشان دادن مشتری مداری و همچنین بهبود خدمت رسانی به آن ها است. در واقع با ارائه نظرسنجی به مشتریان نشان خواهید داد که چقدر به حضور و نظرات آن ها اهمیت می دهید و برای ارائه بهتر خدمت رسانی به آنها تلاش می کنید. ارسال اس ام اس برای نظرسنجی راهی آسان و کم هزینه برای شما است که هیچگونه مزاحمتی برای مشتریان شما ایجاد نخواهد داشت.

پنل اس ام اس مدیانا

مدیانا یکی از تخصصی ترین پنل های اس ام اس در کشور است. این شرکت در یک پلتفرم تمامی ابزارهای لازم برای ارتباط با مشتریان را مانند تلفن ابری، پیام صوتی و… را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مدیانا فعالیت خود را در سال 91 آغاز کرده است. امروز بیش از 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ از خدمات پیامکی مدیانا استفاده می کنند.

از ویژگی های مدیانا می توان به قابلیت دریافت خط خدماتی، لینک شوتندر اختصاصی، گزارش و بررسی داده اشاره کرد که در پنل پیامک رایگان مدیانا در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پشتیبانی 24 ساعته مهم ترین نقطه قوت این سامانه پیامکی است و عدم نیاز به تمدید سالانه پنل اس ام اس شما را از هرگونه دغدغه ای رها می کند.

امکانات سامانه پیامکی مدیانا

♦ ارسال پیامک تبلیغاتی

♦ ارسال پیامک صوتی

♦ وب سرویس ارسال پیامک

♦ دستگاه ثبت شماره مشتریان

جمع بندی

همانطور که در این مطلب به آن پرداخته شد، ارسال اس ام اس به مشتریان یکی از روش‌های بسیار کم هزینه و همچنین تاثیرگذار برای تبلیغات و جذب مشتری است . این موضوع باعث می‌شود با هزینه تبلیغات با افزایش خرید دوباره به کسب و کار شما بازگردد.

سامانه پیامکی مدیانا با ارائه تمامی امکانات و ویژگی هایی که در مقاله به آن پرداخته شد کامل ترین سرویس ارسال و دریافت پیامک را در اختیار شما قرار می دهد.اگر به دنبال رشد کسب و کار خود و افزایش مشتریان هستید کافیست تا با مراجعه سایت مدیانا، پنل پیامکی کسب و کار خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید