اطلس SEL بیس کمپ 2021؛ شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن!/ عکس

    کد خبر :782543

اطلس خط تولید کراس اوورهای میان سایز کمپانی آلمانی فولکس واگن است که از سال 2017 معرفی و مدل سال آن از 2018 در بازار موجود شده است. خط تولید اطلس در آمریکا و چین فعالیت دارد و مدل های متنوعی را نیز شامل می شود.

هنگام حضور در کابین اطلس بیس کمپ 2021 با 3 ردیف صندلی؛ اولین چیزی که نظر مخاطب را جلب می کند، ترکیب فناورانه ها با فضای کابین است. نمایشگر تمام دیجیتال امپر و نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی انتخابی است که در تریم پایه هم فعال هستند.

مدتی قبل اطلس تریم کراس اسپرت را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

به گزارش عصر ایران، اکنون تصاویری از مدل 2021 اس ایی ال بیس کمپ این شاسی بلند در دسترس است که در ادامه نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت.

طراحی

استفاده از جزئیات کرومی در قسمت دماغه و ایجاد نمایی یکپارچه از گریل(جلوپنجره) و گرافیک داخلی چراغ ها با آن، در مدل 2021 نیز تکرار شده است. هلال پلاستیکی روی فندرها(گلگیر) و جزئیات پلاستیکی طوسی رنگ رکاب موجب شده تا اطلس در این قسمت حالتی عضلانی و آماده ماجراجویی به خود بگیرد.

رینگ ها در حالت استاندارد 17 اینچی هستند که احتمالا تعویض آن با نمونه بزرگتر بر جذابیت های این خودرو می افزاید. لوگوی بیس کمپ نیز روی فندرها مشاهده می شود.

در نمای عقب نوار کرومی ضخیم بین چراغ های اصلی، محل اتصال یدک کش، دیفیوزر حجیم و خروجی های کرومی اگزوز ترکیب خاصی را ایجاد کرده اند.

کابین

هنگام حضور در کابین اطلس بیس کمپ 2021 با 3 ردیف صندلی؛ اولین چیزی که نظر مخاطب را جلب می کند، ترکیب فناورانه ها با فضای کابین است. نمایشگر تمام دیجیتال امپر و نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی انتخابی است که در تریم پایه هم فعال هستند.

از امکانات ایمنی نیز می توان به هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط و … اشاره کرد.

 

پیشرانه

برای SEL بیس کمپ از پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری با 276 اسب بخار خروجی و گشتاور 266 پوندفوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد.

شاخص مصرف سوخت برای این آلمانی 2091 کیلوگرمی برابر است با: در شهر 14.7 لیتر، در بزرگراه 10.7 لیتر و در حالت ترکیبی 13 لیتر. این آمار برای پیشرانه 6 سیلندر در حد بهترین های بازار خودرو نیست و با مصرف بهینه فاصله دارد.

قیمت پایه تریم SEL در بازار آمریکا 44195 دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید