اطلاعات جدیدی از Moto G12 موتورولا فاش شد

    کد خبر :866276
اطلاعات جدیدی از Moto G12 موتورولا فاش شد

یکی از افشاگران دنیای فناوری اطلاعات مربوط به قیمت، انواع و گزینه‌های رنگ Moto G12 موتورولا را فاش کرد.

موتورولا اخیرا مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند سری G مانند Moto G200 ،Moto G71،Moto G51،Moto G41 و Moto G31 را در بازارهای مختلف عرضه کرده است. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این شرکت به‌زودی Moto G12 را عرضه خواهد کرد که به نظر می‌رسد گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای باشد. در حال حاضر یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام آمفور سودانشو با My Smart Price همکاری کرده تا اطلاعات فاش شده در مورد قیمت، انواع و گزینه‌های رنگ Moto G12 را به اشتراک بگذارد.

شایعات منتشر شده از قیمت Moto G12

انتظار می‌رود Moto G12 تنها در یک پیکربندی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. احتمالاً این دستگاه قیمتی حدود ۱۸۰ الی ۲۰۰ دلار خواهد داشت. انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌هایی مانند مشکی و آبی وارد بازار شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات و تاریخ عرضه Moto G12 وجود ندارد.

اخیرا Moto G31 و Moto G51 جانشین گوشی‌های هوشمند Moto G30 و Moto G50 شدند که اوایل امسال معرفی شده بودند. از این رو انتظار می‌رفت جانشین Moto G10 Power نام Moto G11 را یدک بکشد. اما اخبار مربوط به Moto G12 حاکی از آن است که شرکت سازنده ممکن است نام G11 را نادیده بگیرد.

به گزارش زومیت، موتورولا گوشی Moto G31 را در هند با قیمت اولیه ۱۷۳ دلار معرفی کرد. شایعات حاکی از آن است که این شرکت احتمالا گوشی Moto G51 5G را در ماه دسامبر در هند عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، طبق گزارش‌های منتشر شده، موتورولا در حال آماده‌سازی اولین گوشی مجهز به نسل اول اسنپدراگون ۸ با نام Moto Edge X30 است. احتمالاً این دستگاه با گوشی Moto Edge S30 مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس همراه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید