اگر اضطراب اجتماعی دارید چگونه از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

  • آرشیو
  • شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴
    کد خبر :775860

اگر اضطراب تلاش شما برای مشارکت در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط آنلاین با دیگران را از بین می‌برد، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای ماندن در این زمینه انجام دهید. در این درس چند توصیه مهم عملی، بر اساس تکنیکهای رفتاری شناختی ارائه شده که می تواند برای افراد دارای اضطراب اجتماعی مفید باشد.

به گزارش عصر ایران، اگر از نظر اجتماعی مضطرب هستید، راه حل این نیست که به طور کلی از شبکه های اجتماعی و ارتباطات آنلاین پرهیز کنید چرا که این کارهزینه بسیار زیادی برای شما خواهد داشت خصوصا در حال حاضر که عمده فعالیت های آموزشی و کاری از طریق ارتباط آنلاین انجام می شود و حضور افراد در شبکه های اجتماعی حیاتی است. اگر برای حضور در شبکه های اجتماعی بیش از حد مضطرب هستید، خطر این است که گوشه گیر و تنها شوید، آن هم درست زمانی که بیشترین نیاز را به اتصال دارید.

حتی اگر در تعاملات اجتماعی رو در رو با اضطراب دست و پنجه نرم نکنید، ممکن است اضطراب آنلاین مانع از این شود که خود را بیشتر با دیگران به اشتراک بگذارید یا ارتباطات مثبت و عمیق تری با دیگران برقرار کنید. اگر می‌خواهید شبکه های اجتماعی استرس کمتری برای شما داشته باشند، در این درس چند توصیه مهم عملی، بر اساس تکنیک های رفتاری شناختی ارائه شده که می تواند برای افراد دارای اضطراب اجتماعی مفید باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید