اشتباهات هنگام باربری و اسباب کشی

    کد خبر :901503

اسباب‌کشی چیزی نیست که شما به صورت دائمی با آن سروکار داشته باشید. ممکن است شما پس از دو سال یا شاید هم بیشتر مجبور به تعویض خانه خود شوید. البته استثنا هم وجود دارد و برخی از افراد به دلیل مستاجر نشینی سالی یکبار مجبور به عوض کردن منزل خود هستند. پس کاملاً طبیعی است که شما در امر اسباب‌کشی تجربه کافی در بسته‌بندی نداشته باشید و اصول درست را ندانید. به همین دلیل ممکن است شما در هنگام جابجایی اثاثیه خود با مشکلاتی هم روبرو شوید.

یکی از روش‌هایی که در اینجا به شما کمک می‌کند کمک گرفتن از شرکت‌های باربری مانند باربری هروی است. اما جدا از این روش در این مطلب از انصاف بار قصد داریم شما را با برخی اشتباهات رایج در هنگام اسباب‌کشی آشنا کنیم. با رعایت این نکات در هنگام جابه‌جایی امنیت و دردسر کمتری را تجربه خواهید کرد.

عدم یک برنامه‌ریزی کامل و منظم از پیش تعیین شده برای جابجایی وسایل

همه ما به طور طبیعی تا حدودی برای همه‌ کارهای خود قبل از هرچیزی شروع به برنامه‌ریزی می‌کنیم. اما بسیاری از مواقع احساس می‌کنیم اسباب‌کشی نیازی به برنامه‌ریزی ندارد و قرار است فقط اثاثیه خود را از یک خانه قدیمی به یک خانه جدید منتقل کنیم. اما فراموش نکنید روز اسباب‌کشی روزی است که ذهنتان کاملاً شلوغ است و باید آن را از بلاتکلیفی و سردرگمی در بیاورید تا بتوانید اسباب و وسایل خود را به بهترین نحو ممکن بسته‌بندی کنید. از این رو برای جلوگیری از اشتباهات رایج باید قبل از اسباب‌کشی یک برنامه از پیش تعیین شده داشته باشید که تمامی کارهای خود را در آن نوشته باشید.

عدم تفکیک وسایل هنگام جعبه زدن آنها

یکی از اشتباهات رایج اسباب‌کشی که باعث کلافگی فرد پس از اسباب‌کشی می‌شودعدم تفکیک وسایل است، بسیاری از افراد هنگام اسباب‌کشی از یک سمت شروع و همه‌چیز را در جعبه‌های مختلف بسته‌بندی می‌کنند. شاید این موضوع زمان جمع کردن وسایل خیلی کار راحتی باشد و به سرعت تمامی اثاثیه شما کارتن شوند. اما هنگام باز کردن وسایل در منزل جدید قطعاً دچار مشکل اساسی خواهید شد و هنگام باز کردن جعبه‌های برای پیدا کردن یک وسیله دچار سردرگمی خواهید شد. پس برای جلوگیری از این اشتباه هنگام  جمع کردن وسایل را تفکیک کنید. به عنوان مثال یک جعبه را به قابلمه‌ها اختصاص دهید یا در یک کارتن مجزا لیوان‌های شکستنی را بگذارید. این تفکیک می‌تواند به خوبی شما را از سردرگمی خارج کند و در زمان چیدمان زمان و وقت کمتری را از شما بگیرد.

هنگام جابجایی و حمل بار شناسایی وسایل بسیار مهم است

قبل از جابجایی، وسایل دست و پا گیر را کاملاً شناسایی کنید. آنها به سرعت‌گیر نیز معروفند و باعث می‌شوند سرعت جابجایی کم شود. اگر ماشینی دارید که می‌توانید این وسایل را قبل از روز باربری جابجا کنید، حتماً این کار را کنید. این کار باعث می‌شود تا کارگران به راحتی و با سرعت بیشتری در روز اسباب‌کشی کارها را انجام دهند. اما در صورتی که از قبل این وسایل را شناسایی نکرده باشید، پس از بار زدن اثاثیه مهم با برخی وسایل دست و پاگیر روبرو می‌شوید که باید آنها را در پایان نیز مجدد بار بزنید.

صرف نظر از وسایل غیر ضروری

اصولا هنگام جابجایی یا خانه تکانی به وسایلی برمی‌خوریم که مدت‌ها است آن را گم کرده‌ایم و یا بدون استفاده باقی مانده‌اند. بهترین وقت تصمیم‌گیری برای اینکه آیا به آنها نیاز داریم یا خیر پیش از حمل آن‌ها به مکان جدید است

قبل از اینکه آنها را همانطور بی‌استفاده درون جعبه بگذارید و به منزل جدید منتقل کنید، تصمیم بگیرید که آیا این اثاثیه قابل استفاده هستند یا خیر؟ اصلاً بعد از مدتی آنها به کار شما می‌آیند؟ اگر کمی اندیشیدید و به این نتیجه رسیدید که این اسباب به درد شما می‌خورند، آنها را درون کارتن بگذارید و جمع کنید اما اگر به آنها نیاز نداشتید، می‌توانید این وسایل را به امور خیریه اهدا کنید. در این صورت شما حجم اثاثیه خود را کم کرده و این وسایل را مجدداً با خود به منزل جدید نخواهید برد. این کار به مرور می‌تواند در نوع و سبک زندگی شما نیز تاثیر گذار باشد به طوری که در آینده از جمع کردن وسایل غیر ضروری اجتناب کنید.

اشتباه در انتخاب نوع باربری

اشتباه بعدی هنگام اثاث‌کشی منزل یا اداره و شرکت، اشتباه در انتخاب وسیله باربری و همچنین شرکت اتوباری است که انتخاب می کنید.

این موضوع یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی است که فرد با آن روبرو می‌شود. بسیاری از افراد همیشه قیمت را فدای کیفیت می‌کنند و به دنبال شرکت‌های باربری ارزان هستند. اما توجه کنید با کوچکترین آسیب به وسایل شما باید هزینه هنگفتی را بدهید. در انتخاب یک شرکت باربری مطمئن و حرفه‌ای باید دقت لازم را انجام دهید تا یک اسباب‌کشی بدون دردسر و لذت بخش را تجربه کنید. شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر سابقه به محل زندگی شما نزدیک باشد. به عنوان مثال اگر شما در شهرک غرب است باید باربری شهرک غرب را انتخاب کنید. شرکت باربری مناسبی را انتخاب کنید که وسایل شما در برابر هر نوع آسیبی بیمه می‌کنید.

ارائه خدمات باربری انصاف بار

برای اینکه در روز اسباب‌کشی تمامی وسایل شما به درستی بسته‌بندی شود و همچنین بتوانید به راحتی آنها را جابجا کنید باید به دنبال یک شرکت باربری مناسب، با کیفیت و مقرون به صرفه باشید که ما به شما باربری انصاف را معرفی می‌کنیم. باربری انصاف با بیش از ده سال سابقه در این حوزه جز بهترین باربری‌های تهران، باربری هروی و باربری شهرک غرب است. انصاف بار با خدمات تخصصی و بسته‌بندی حرفه‌ای باعث می‌شود تا شما یک اسباب‌کشی آسان و لذت بخش را تجربه کنید. برای دریافت خدمات از باربری انصاف بار کافیست به وبسایت این شرکت به نشانی https://ensafbar.com، مراجعه کنید. انصاف بار علاوه بر سابقه درخشان، تمامی اسباب و اثاثیه شما را به صورت اصولی جمع می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید