“اسمارت” شاسی بلند جدیدش را معرفی کرد/عکس

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹
    کد خبر :843287
"اسمارت" شاسی بلند جدیدش را معرفی کرد

برند اسمارت در صنعت خودرو از سال 1994 نماینده یک وسیله نقلیه بسیار کوچک با طراحی فوق العاده جذاب و تضمینی از کیفیت با حضور نام مرسدس بنز است. اما اسمارت در مقایسه با گذشته تغییرات مهمی را همراه خود دارد.

اسمارت هم اکنون یک برند تجاری با مالکیت مشترک دایملر و جیلی(سهم هر خودروساز 50 درصد) است. اسمارت برای نمایشگاه خودروی مونیخ یک محصول متفاوت را آماده کرده که مفهومی #1 نام دارد.

معرفی این خودرو علاوه بر اینکه یک الکتریکی کامل است از این جهت که رویکرد متفاوت اسمارت در معرفی یک خودروی بزرگتر را نمایندگی می کند، اهمیت یافته است.

اسمات مفهومی جدید از منظر ابعاد برابر با 4290 میلیمتر در طول، 1910 میلیمتر در عرض و 1700 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. این کراس اوور با توجه به اعداد مورد اشاره؛ مشابه مینی کانتری من است.

اسمارت جدید توسط دایملر و براساس پلتفرم SEA جیلی توسعه یافته است. در این خودرو از رینگ های 21 اینچی و چراغ های اصلی با گرافیک داخلی پیشرفته متشکل از لامپ های ال ایی دیی استفاده شده است.

درب ها در حالت خودکشی باز می شوند.

داخل کابین هم یک فضای باکیفیت و مینیمال را مشاهده می کنیم که با حضور نمایشگر لمسی 12.8 اینچی، جاذبه فناورانه آن نیز ارتقا یافته است.

با توجه به اطلاعات موجود، اسمارت جدید از فناوری شارژ سریع و دریافت بروزرسانی های آنلاین پشتیبانی می کند.

به گزارش عصر ایران، خودرو در چین تولید خواهد شد و در بازار اروپا طی سال آینده عرضه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید