از آخرین ساخته مهدی فخیم زاده چه خبر؟

    کد خبر :367917

تهیه کننده فیلم سینمایی «مشت آخر» بیان کرد: این اثر سینمایی که فیلمبرداری آن بعد از بهبود اوضاع جسمانی مهدی فخیم زاده از سر گرفته شده اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و در این هرج و مرج بازار کمدی‌ها، دیدن این فیلم تاثیر خوبی بر بیننده خواهد گذاشت.

سید حامد حسینی که تهیه‌کننده جدیدترین اثر مهدی فخیم زاده (در سمت کارگردانی و بازیگری) است، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره آخرین مراحل ساخت و تولید این اثر بیان کرد: سکانس‌هایی از این فیلم که از زمان تصادف آقای فخیم‌زاده باقی مانده بود بعد از بهبود اوضاع جسمانی این هنرمند، در مردادماه ضبط شد و به این ترتیب فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.

او ادامه داد: در مجموع چهار جلسه از فیلم برداری «مشت آخر» که در همان لوکیشن چالوس قرار داشت باقی مانده بود که با وجود آنکه هوا بیشتر اوقات بارانی بود، با حضور خود آقای فخیم زاده به سرانجام رسید. او هم توانست مدیریت خوبی داشته باشد و البته خودش هم در این سکانس‌ها جلوی دوربین نقش آفرینی کرد. به صورت کلی این اثر در تهران و شهرهای شمالی ایران فیلمبرداری شده است.

تهیه کننده این فیلم سینمایی درباره اکران عمومی این اثر و یا ارائه آن به جشنواره‌ فجر نیز گفت: صحبت‌هایی صورت گرفته است اما نتیجه را زمانی می‌توانیم اعلام کنیم که کار تمام شود و فیلم نهایی را ببینیم. با توجه به جدول زمان بندی، ظرف یک ماه دیگر بخش فنی فیلم از جمله تدوین، صداگذاری و ویژوآل افکت‌های آن تمام خواهد شد و فقط بخش موسیقی آن باقی می‌ماند.

حسینی در ادامه درباره این فیلم سینمایی توضیح داد: این فیلم سینمایی یک اثر اکشن با درون مایه طنز است که سالهاست خلا حضور چنین فیلمی در سینمای ایران احساس می‌شد.

او با اشاره به اینکه محوریت فیلم «مشت آخر» مهدی فخیم زاده است، گفت: در این اثر بازیگران دیگری چون گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری نقش‌آفرینی کرده‌اند و افرادی چون علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری،عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و مهدی سعدی تدوین آن را برعهده داشته‌اند.

حسینی در پایان صحبت‌های خود با تاکید براینکه “سبک فیلمسازی مهدی فخیم زاده خاص خودش است و هیچکس جز او نمی‌توانست از پس انجام آن بربیاید” اظهار کرد: حدود ۱۴ سال است که آقای فخیم زاده به عنوان کارگردان فیلمی را نساخته بود و بعد ۴۰ سال است که با آقای زرین دست در این اثر همکاری مجددی داشته‌ بنابر این تصور می‌کنم این سبک آثار سینمایی همیشه برای مخاطب ایرانی جداب است و در این هرج و مرج بازار کمدی‌ها، دیدن این فیلم تاثیر خوبی بر بیننده خواهد گذاشت.

مهدی فخیم زاده که در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه واردشده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد و در نهایت ۱۳ تیرماه از همان بخش از بیمارستان ترخیص شد.

فخیم‌زاده در طول سال‌ها فعالیت هنری ساخت فیلم‌هایی همچون «همسر»، «همسفر»، «مسافران مهتاب»، «تاواریش» و «خواستگاری» را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «مختارنامه» و «دندون طلا» بازی کرده است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید