ارتقا درجه تعدادی از فرماندهان ناجا + اسامی

    کد خبر :763985

به پیشنهاد فرمانده ناجا و با تأیید فرمانده معظم کل قوا برخی مدیران ناجا به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

سردار حسین اشتری در آیین ارتقای درجه جمعی از مدیران ناجا از درجه “سرهنگی” به “سرتیپ دومی” اظهارکرد: از دفتر نظامی مقام معظم رهبری در راستای تسهیل در اعطای درجات و سرلشکر پاسدار ” محمد باقری” – رئیس ستاد کل نیروی مسلح – تشکر می کنم.

وی خطاب به مدیران حائز ترفیع درجه گت: این ارتقا بیانگر اعتماد به ناجا و از طرفی نتیجه عملکرد شایسته و مثبت شما است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با ارتقای درجه طبعا مسئولیت شما نیز سنگین تر خواهد شد. بایستی احساس وظیفه و احساس مسئولیت تان بیشتر شود. خدای ناکرده این درجه باعث نشود که شما مغرور شوید. بعد از اعطای درجه بایستی ارتباط شما با مجموعه بیشتر شود و نتیجه اقدامات مطلوب تر از گذشته باشد.

اشتری در پایان گفت: از خدا بخواهید که اگر ارتقای معنوی و یا مادی شامل حالتان شده ظرفیت آن را نیز بدهد چرا که اگر ظرفیت داشته باشیم هم باعث رشد معنوی و هم رشد کاری خواهد شد. ان‌شاء الله همه سرباز خوبی برای ولایت باشید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس به پیشنهاد فرمانده ناجا و با تأیید فرمانده معظم کل قوا آقایان “محمد بهرامی”، “ولی اله بهزادی نیا”، “ناصر فرشید”، “کیقباد مصطفایی”، “محمدسعید فاضل دادگر”، “علی رمضانی”، “نصرت اله برین”، “سهراب بهرامی”، “صادق رضادوست”، “علیرضا ناعم”، “مجید قاسمی عطایی”، “یونس عبدی”، “حجت اله واعظی نژاد” و “محمود خوش نشان” به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید