اختلال گسترده در اینترنت کشور

    کد خبر :969778
اختلال گسترده در اینترنت کشور

بررسی‌ها نشان می‌دهد اینترنت ثابت و همراه برای دقایقی در کل کشور قطع شد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که اینترنت ثابت و همراه در بازه زمانی ۱۱:۴۴ تا ۱۱:۵۷ امروز، کاملا قطع و دسترسی کاربران به اینترنت غیرممکن شد. هنوز دلیل این امر مشخص نیست اما پیگیری از برخی اپراتورها به این نتیجه رسید که ظاهرا مشکلی از سوی ارتباطات زیرساخت وجود داشته است.

گفتنی است سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران که وضعیت شبکه اینترنت را نشان می‌داد، در روزهای گذشته از دسترس خارج شده است.

اختلال در اینترنت کشور طی هفته گذشته هم وجود داشت که در نهایت سهراب آغ بیات- معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور – درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل اختلال پیش آمده گفته بود با تحمل و صبوری که انجام می دهند به ما اجازه دهند که این مشکل حل شود. اما پس از اظهارات معاون شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از رفع مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور خبر داده و تاکید کرد که هم اکنون سکوهای داخلی و پیام رسانها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان هستند و وضعیت خدمات داخلی به حالت عادی برگشته است.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید