احتمال عرضه آیفون ۱۳ مینی در سال ۲۰۲۱

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵
    کد خبر :785867

براساس گزارش‌های جدید، در سال ۲۰۲۱ خبری از عرضه آیفون اس‌ای نیست و به ‌جای آن، احتمالا آیفون ۱۳ مینی راهی بازار خواهد شد.

گفته می‌شود آیفون ۱۲ مینی به‌زودی متوقف می‌شود؛ اما BGR شایعه‌ای منتشر کرده که براساس آن، اپل همچنان از مدل مینی ناامید نشده است و قصد دارد سال آینده آیفون ۱۳ مینی را راهی بازار کند.

به نظر می‌رسد آیفون ۱۲ مینی آن‌طور که باید مورد توجه مردم قرار نگرفته است و نتوانسته انتظارات اپل را برآورده کند؛ اما این مسئله باعث نشده است که اپل تولید نسخه مینی مدل‌های بعدی را ادامه ندهد. طبق گزارش‌های جدید، سال جاری میلادی و در کنار عرضه آیفون ۱۳، شاهد آیفون ۱۳ مینی خواهیم بود. همچنین به این موضوع اشاره شده که اپل در سال جاری میلادی مدل دیگری از آیفون اس‌ای راهی بازار نمی‌کند و شاید دلیل عرضه مدل مینی آیفون ۱۳ همین باشد.

یکی از مشکلاتی که در زمان عرضه آیفون ۱۲ مینی به وجود آمد، مقایسه این محصول با آیفون اس‌ای بود. از طرف دیگر آیفون ۱۲ مینی مشکل باتری هم داشت و با اینکه گزینه ارزان‌تری به‌حساب می‌آمد، نتوانست نظر مردم را به سمت خود جلب کند.

به گزارش زومیت، اگر شایعات صحت داشته باشند، اپل امسال آیفون اس‌ای راهی بازار نمی‌کند و به‌جای آن باید شاهد عرضه آیفون ۱۳ مینی باشیم. شاید در نبود آیفون اس‌ای جدید، فروش آیفون ۱۳ مینی هم بیشتر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید