احتمال جریمه رونالدو و ۶ بازیکن یوونتوس به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۴
    کد خبر :754101

هفت بازیکن تیم فوتبال یوونتوس از جمله کریستیانو رونالدو متهم هستند که مقررات بهداشتی مربوط به مهار ویروس کرونا را نادیده گرفته‌اند و به همین دلیل تحقیقاتی برای رسیدگی به تخلفات احتمالی آنها آغاز شده است.

این گروه که به جز رونالدو شامل پائولو دیبالا، رودریگو بنتانکور، خوان کوادرادو، مریح دمیرال، دانیلو و جیجی‌ بوفون می‌شود، متهم هستند که پیش از صدور مجوز خروج‌شان از هتل محل قرنطینه آنها در شهر تورین پس از اعلام ابتلای دو تن از اعضای باشگاه یوونتوس به کرونا، محل را ترک کرده‌اند. از این هفت نفر، شش نفر نخست هتل باشگاه یوونتوس را برای بازگشت به کشورهای‌شان و حضور در بازی‌های ملی ترک کردند و جان لوئیجی بوفون به خانه‌اش رفته بود.

طبق مقررات زمانی که یک یا چند تن از اعضای یک تیم به کرونا مبتلا می‌شوند، سایر اعضای آن تیم باید تا اثبات عدم ابتلای‌شان قرنطینه شوند و به همین دلیل طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، این هفت نفر در صورت که تخلف‌شان از سوی دفتر دادستان مدعی‌العموم شعر تورین ثابت شود، جریمه نقدی خواهند شد.

به گزارش تسنیم، در همین حال دادستانی فدرال فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده‌ دیگری برای بررسی تخلف احتمالی رونالدو و هم‌تیمی‌هایش از پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی این فدراسیون را به جریان انداخته است. البته گویا این پرونده صرفاً برای بازیکنان به جریان افتاده و اتهامی متوجه باشگاه نیست. باشگاه یوونتوس نیز بر قانونی بودن خروج بازیکنانش برای بازگشت به کشورهای‌شان جهت همراهی تیم‌های ملی‌شان تأکید کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید