آموزش راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان در چند مرحله

    کد خبر :863549

 

راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان دارای فوت و فن هایی می باشد که ما پیشنهاد می کنیم قبل از انجام دادن هر گونه اقدامی این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید تا علاوه بر آموزش راه و رسم آن با نکات ایمنی و امنیتی کار نیز آشنا شوید.

راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در فصل زمستان از موارد ضروری و مهمی است که هر فردی باید آن را فرا گیرد. فعال نمودن پکیج ایران رادیاتور کار چندان پیچیده ای نمی باشد و تنها یکسری نکات است که باید آن ها را رعایت نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به این نکات مهم بپردازیم.

راهنمای کامل راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان

اگر شما در خانه خود از پکیج ایران رادیاتور استفاده می نمایید و قصد دارید که با نزدیک شدن به فصل سرما پکیج خود را آماده و راه اندازی نمایید تنها کافیست تا اقدامات زیر را انجام دهید:

مرحله اول: قبل از هر چیزی دستگاه را خاموش کنید.

مرحله دوم: حال تمامی شیر های رفت و برگشت پکیج و شوفاژها باید باز شوند.

مرحله سوم: هر شیری که به رادیاتورها مربوط می شود را باز کنید.

مرحله چهارم: حال نوبت به هواگیری رادیاتورها می رسد. این مرحله باید با نهایت دقت صورت بگیرد و هیچگونه هوایی در داخل پکیج و رادیاتورها باقی نماند.

مرحله پنجم: بعد از هواگیری و در هنگام راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان حتماً فشار دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. فشار استاندارد، 5و1 بار می باشد. در این مرحله تنظیم فشار پکیج را فراموش نکنید.

مرحله ششم: حال دیگر می توانید دستگاه را بر روی حالت زمستانی قرار دهید و بعد از آن پکیج را نیز روشن کنید. با راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان می توانید آب گرم مصرفی مناسبی نیز داشته باشید.

مراحل راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان

برای اینکه مطمئن شوید کار خود را به درستی به انجام رساندید، پکیج های ایران رادیاتور علامت هایی دارد که بر صحت درستی کار شما خود را نشان می دهند. در این پکیج ها سه ولوم به همراه درجه عقربه ای تعبیه شده است که هر کدام وظایفی برعهده دارند.

1. ولوم کوچک سمت راست

در هنگام راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان با استفاده از این ولوم می توانید به روشن و خاموش کردن دستگاه بپردازید که صفر به معنای خاموش و یک نیز به معنای روشن شدن پکیج است.

2. ولوم وسطی پکیج ایران رادیاتور

توصیه می کنیم که این ولوم را در هنگام راه اندازی در وسط قرار دهید. این کلید برای تنظیم آب گرم مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد.

3. ولوم سمت چپ

در مرحله آخر هنگامی که قصد دارید پکیج را بر روی حالت زمستانه تنظیم کنید، باید از این ولوم استفاده کنید. قرار گرفتن بر روی عدد صفر نشان دهنده حالت تابستانه پکیج بوده و با چرخاندن آن حالت زمستانه پکیج راه اندازی می شود. بنابراین برای راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان این کلید را بپرخانید اما روی ماکسیمم قرار ندهید که متحمل فشار بالا گردد.

در هنگام راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان به این نکات ایمنی توجه کنید!

زمانی که خودتان تصمیم گرفته اید به راه اندازی پکیج ایران رادیاتور بپردازید حتما نکات ایمنی را رعایت بفرمایید. هیچگاه در حالت فعالیت پکیج اقدامی جهت راه اندازی حالت زمستانی و یا تابستانی، هواگیری و … نکنید که خطراتی در پی خواهد داشت. همیشه پکیج را بر روی حالت خاموش قرار دهید و به موارد درج شده در قسمت زیر نیز توجه داشته باشید:

♦ قبل از هر اقدامی از صحت مسیر دودکش ایران رادیاتور مطمئن شوید.

♦ پیش از راه اندازی به رعایت فاصله استاندارد دستگاه و دیوار توجه نمایید که این موضوع خود در عملکرد پکیج تاثیرگذار می باشد.

♦ در آخر کار تمامی رادیاتورها را مورد بررسی قرار دهید تا نشتی نداشته باشند.

♦ برای اینکه دمای محیط را تنظیم کنید از ولوم سمت چپ استفاده نمایید و توصیه می کنیم که به شیر رادیاتورها دست نزنید.

♦ بعد از راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان اگر قصد داشتید به سفرهای کوتاه مدت بروید، نیازی به خاموش کردن پکیج نمی باشد.

♦ اگر شیر رادیاتورها را در تابستان ببندید این موضوع موجب مسدود گشتن آب رادیاتورها در فصل زمستان نیز خواهد شد. بنابراین اصلا این کار را نکنید.

بعد از راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان اولویت گرمایشی با چیست؟

در کل پکیج ها در زمستان دو وظیفه بر عهده دارند و افراد برای دستیابی به آن ها به راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان می پردازند. این دو وظیفه در حوزه تامین آب گرم مصرفی و گرم کردن رادیاتورها می باشد که هر دو برای رفاه ساکنین ساختمان مهم و حیاتی هستند. به نظر شما در فصل زمستان وجود آب گرم مصرفی موجب می گردد که بتوانید یک دوش آب گرم آرامش بخش بگیرید و یا گرم شدن رادیاتورها؟ مسلما آب گرم پاسخ درست است و اولویت پکیج ها نیز بعد از راه اندازی شدن تامین آب گرم مصرفی می باشد.

چگونه به تنظیم فشار پکیج در زمستان بپردازیم؟

همانطور که در طول این مطلب نیز به عرضتان رساندیم، در هنگام راه اندازی پکیج دیواری تنظیم فشار جزء موارد اصلی این کار است. یک شیر پرکن آبی رنگ در زیر پکیج وجود دارد که به راحتی نیز می توانید پیدا کنید، زمانی که شیر پرکن را خلاف عقربه های ساعت بچرخانید، فشار بالا رفته و به ۱٫۵ بار خواهد رسید. هرگاه حس کردید نمی توانید از پس راه اندازی پکیج برآیید، دیجی امداد رسان در هر لحظه کنار شما است.

کلام آخر

با انجام مراحل گام به گام راه اندازی پکیج ایران رادیاتور در زمستان به راحتی می توانید دستگاه خود را تنظیم نمایید، به شرطی که تمامی این نکات گفته شده در این نوشتار را به درستی پیش ببرید. بعد از انجام کار، چند دقیقه فرصت دهید تا رادیاتورها به مرور داغ شوند. وجود آب گرم و گرم شدن رادیاتورها نشانی از صحیح انجام دادن کارتان است. هر سوال و مشاوره ای که در این حوزه داشته باشید می توانید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید