آفیس 2021 اواخر امسال راهی ویندوز و مک می شود

    کد خبر :787263

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که آفیس 2021 در اواخر سال جاری برای سیستم عامل ویندوز 10 و مک اپل دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برنامه‌ایی که میلیون‌ها کاربر در سطح جهان در قالب سازمانی و مصرف کننده دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– مایکروسافت آفیس 2021 جدید برای کاربران تجاری و شخصی قرار است در اواخر سال جاری منتشر شود، اما مایکروسافت هنوز تاریخ انتشار دقیقی را اعلام نکرده است، بنابراین انتظار داریم اواخر امسال جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرد:

ما قصد داریم اواخر امسال Office 2021 را برای استفاده شخصی و مشاغل کوچک منتشر کنیم. Office 2021 همچنین با مدل سنتی “one-time purchase” به مدت پنج سال پشتیبانی خواهد شد. ما قصد نداریم قیمت این محصولات را در زمان عرضه تغییر دهیم. جزئیات بیشتری را در مورد ویژگی‌های جدید موجود در Office 2021 نزدیک به در دسترس بودن عمومی اعلام خواهیم کرد.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار جدید Microsoft Office 2021 را در وب سایت رسمی مایکروسافت مطالعه کنید. همانطور که در بیانیه این شرکت ردموندی اعلام شده، باید تا انتها امسال منتظر ماند و مشخص شود چه ویژگی‌هایی قرار بوده به نسخه 2021 آفیس افزوده شود. زیرا شرکت سازنده اطلاعات کاملی در این رابطه ارائه نداده است.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید