آشکار شدن قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ

    کد خبر :878797

به نظر می‌آید سامسونگ در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) رویداد آنپکد خود را برگزار کرده و از گوشی‌های سری گلکسی S22 و تبلت‌های سری S8 رونمایی می‌کند. در همین رابطه شاهد افشای قیمت پرچم‌داران سامسونگ هستیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره ویژگی‌ها و طراحی پرچم‌داران بعدی سامسونگ منتشر شده و حالا هم نوبت به قیمت سری گلکسی S22 و نسل بعدی تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ رسیده تا تقریباً تمام اطلاعات این محصول پیش از معرفی رسمی افشا شود.

در همین راستا یکی از افشاگران دنیای فناوری با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی قیمت محصولات پرچم‌دار آینده سامسونگ را افشا کرده و گفته که قیمت سری گلکسی S22 نسبت به نسل قبلی‌اش افزایش خواهد یافت.

 

در ادامه این گزارش آمده که سامسونگ قیمت سری گلکسی S22 را نسبت نسل قبلی‌ تا حدود 100 دلار بالا می‌برد و قیمت پایه گوشی گلکسی S22 برابر 899 دلار خواهد بود. با همین احتساب باید قیمت 1099 دلاری را برای گوشی گلکسی S22 پلاس در نظر گرفته و گلکسی S22 اولترا هم با قیمت 1299 دلار عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده تبلت گلکسی تب S8 با قیمتی کمتر از 850 دلار روانه بازار می‌شود. نسخه پلاس این تبلت هم قیمتی در محدوده 900 تا 1000 دلار خواهد داشت و تبلت گلکسی تب S8 اولترا با قیمت 1100 دلار به بازار می‌آید.

البته باید توجه داشت این قیمت‌ها مربوط به نسخه پایه پرچم‌داران بعدی سامسونگ بوده و اگر کاربری به حافظه بیشتر و یا امکاناتی نظیر شبکه ارتباطی در تبلت‌ها نیاز داشته باشد، باید قیمت بالاتری بپردازد.

پیش از این شایعه شده بود قیمت سری گلکسی S22 با نسل قبلی‌ خود تفاوتی ندارد و باید در نظر داشت که نمی‌توان به هیچ کدام از گزارش‌ها بطور کامل اطمینان کرد و باید منتظر ماند و دید که کره‌ای‌ها چه قیمتی را برای محصولات خود در نظر خواهند گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید