آتش گرفتن یک دستگاه گلکسی A21 سامسونگ موجب تخلیه هواپیما شد

    کد خبر :839740
آتش گرفتن یک دستگاه گلکسی A21 سامسونگ موجب تخلیه هواپیما شد

گوشی‌های هوشمند تاکنون به دفعات با مشکل داغ شدن بیش از اندازه و حتی آتش گرفتن مواجه شده‌اند که معروف‌ترین آنها مشکل آتش گرفتن و انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ بود. این مشکل در برخی مواقع پیامدهای مهلکی برای شرکت‌ها مانند توقف تولید را به دنبال داشته است. در جدیدترین مورد ظاهرا شاهد آتش گرفتن گلکسی A21 سامسونگ در هواپیما بوده‌ایم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–بنابر گزارش‌ منتشر شده، گوشی هوشمند یکی از مسافران پرواز نیواورلئان به سیاتل که گفته می‌شود گلکسی A21 سامسونگ بوده است درون هواپیما آتش می‌گیرد و خدمه پرواز مجبور به تخلیه اضطراری هواپیما می‌شوند!

اگرچه در این حادثه گوشی هوشمند کاملا سوخته است، اما هیچکدام از مسافرین و کادر پرواز آسیبی وارد نشده است. پری کوپر، سخنگوی فرودگاه سیاتل با انتشار یک بیانیه این حادثه را تایید کرده است و برخی منابع در خطوط هواوی آلاسکا نیز صحت این ماجرا را مورد تایید قرار دادند.

گفته می‌شود خدمه پرواز برای خاموش کردن گوشی هوشمند از یک کیسه محفظه باتری استفاده کرده‌اند. هم‌چنین هنگام تخلیه مسافران و خدمه از سرسره اضطراری دو نفر از خدمه دچار آسیب شدند که در مراکز درمانی به آن‌ها رسیدگی شد.

سامسونگ با انتشار یک بیانیه در واکنش به آتش گرفتن گلکسی A21 اعلام کرده است که حفظ ایمنی کاربران هم‌چنان مهم‌ترین اولویت این شرکت است. این شرکت هم‌چنین اعلام کرده است که حادثه سیاتل را به طور کامل بررسی خواهد کرد. اگر دلیل آتش گرفتن گلکسی A21 جدی باشد ممکن است سامسونگ یک فراخوان برای جمع‌آوری این مدل بدهد.

گوشی گلکسی A21 سامسونگ فروردین ماه سال گذشته معرفی و در تابستان سال گذشته به بازار عرضه شد. این گوشی از تراشه Helio P35 مدیاتک برخوردار است که 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی eMMC آن را همراهی می‌کنند. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز با شارژ سریع 15 واتی شارژ می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید