آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان جلال آل احمد تهران – بیماران جان سالم به در بردند/ تصاویر

  • حوادث
  • سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۸:۴۵
    کد خبر :734496

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مهار آتش‌سوزی در بخش غیرپزشکی یک بیمارستان در خیابان جلال‌ آل‌احمد خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:19 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی واقع در خیابان جلال آل‌احمد، نرسیده به خیابان کارگر شمالی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان حدود سه دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در طبقه دوم در مجاورت بخشهای درمانی، اتاقکی به وسعت حدود 6 تا هفت متر وجود داشته که وسایل تهیه کپی و سایر لوازم در آن قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: در اتاقک مذکور آتش‌سوزی روی داده و به بخشی از سقفهای کاذب بالای اتاقک نیز سرایت کرده و در حال گسترش بود که آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کرده و سریعاً آتش خاموش شد.

ملکی با بیان اینکه مقداری دود نیز به راهرو همان بخش سرایت کرده بود، بیان کرد: خوشبختانه از سرایت آتش به بخشهای دیگر جلوگیری و دود حاصله نیز تخلیه شد همچنین خوشبختانه مشکلی برای بیماران که در بخشهای مجاور حضور داشتند، پیش نیامد.

به گزارش رکنا،سخنگوی آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: فقط چند نفری که در راهرو حضور داشتند برای جلوگیری از اینکه مشکلی پیش نیاید، به فضای باز منتقل شدند، اکنون نیز بخشهای درمانی بیمارستان در حال خدمت‌رسانی است و مشکلی برای بیماران به وجود نیامد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید