تشریح برنامه‌های تیم فوتبال امید و احتمال عدم دعوت از سه لژیونر

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۸
    کد خبر :584686

مدیر تیم فوتبال امید برنامه‌های این تیم از اردوی ازبکستان، اندونزی و قطر تا احتمال رویارویی با امارات را تشریح کرد و گفت: ممکن است صیادمنش، نورافکن و دلفی به اردوی تیم امید دعوت نشوند.

حمید استیلی درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران در گفتگو با رادیو تهران، گفت: قرار بود هشتم مرداد بازی های لیگ برتر فوتبال آغاز شود که اردویی داشته باشیم ولی چون بازی های لیگ عقب افتاد، برنامه اردوی ما هم به هم ریخت تا با باشگاه ها تعامل خوبی داشته باشیم. اردوی بعدی در شهریورماه است که عازم ازبکستان می شویم و دو بازی با تیم زیر ۲۳ سال این کشور انجام می دهیم.

وی افزود: قرار بود در مهرماه با کرواسی بازی کنیم که این بازی لغو شد. آن تاریخ خالی است و به روابط بین الملل گفته ایم تا برایمان بازی بگذارد. از حشمت مهاجرانی هم خواستیم در امارات برای ما دو بازی تدارک ببیند. چون مهرماه مرحله نهایی مسابقات قرعه کشی می شود، اگر حریفانمان مشخص شود بهتر می توانیم بازی های تدارکاتی را انتخاب کنیم ولی زمان کم است.

به گزارش مهر،مدیر تیم فوتبال امید ایران یادآور شد: در آبان به جاکارتا می رویم و دو بازی با اندونزی داریم. در آذر و دی هم که طبق برنامه اولیه سازمان لیگ، تعطیلات نیم فصل می شد صحبت کردیم که به اسپایر قطر برویم. البته با این وضعیت نمی دانیم تاریخ نیم فصل چه زمانی است. الان فقط فیفادی بازیکنان را در اختیار داریم.

استیلی درباره صحبت های بیات مالک باشگاه شارلوا مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم فقط در فیفادی می تواند به تیم امید ایران بروند، تاکید کرد: بیات یکی از آدم های بزرگ فدراسیون بلژیک است. امید نورافکن و یونس دلفی دو بازیکن ما در بلژیک هستند. با ویلموتس سرمربی تیم ملی هم صحبت کردیم که کمک کند. اردوی ما ژانویه است و معمولا باشگاه ها در آن زمان تعطیل هستند.

مدیر تیم فوتبال امید یادآور شد: فدراسیون فوتبال ایران نامه هایی را به فدراسیون بلژیک و ترکیه ارسال کرد چون صیادمنش را هم در این کشور داریم تا از این بازیکنان استفاده کنیم. قرار است به این کشورها هم برویم تا از نزدیک صحبت کنیم و ببینیم اجازه می دهند این بازیکنان به اردوهای امید بیایند یا خیر. اگر اجازه ندهند، در این بازی های تدارکاتی هم آنها را دعوت نمی کنیم. امروز هم جلسه ای در فدراسیون داریم تا ببینیم امکان حضور این بازیکنان هست یا خیر.

استیلی درباره اضافه شدن مربی اسپانیایی به تیم امید تاکید کرد: فرهاد مجیدی هفته گذشته به اسپانیا سفر کرد و با یکی دو مربی صحبت هایی داشت. مجیدی رزومه هایی گرفته و قرار است در کمیته فنی بررسی شود. باید دید با کدام یک موافقت می شود.

وی با اشاره به باخت تیم فوتبال نوجوانان به تیم افغانستان گفت: عبدی نزدیک به دو ماه است که این تیم را گرفته و در مرحله شناخت بازیکنان است. قدرت ما واقعا بیشتر است. عبدی دو تیم داشت که یکی از آنها به تورنمنت چین رفت. بالغ بر ۵۰ بازیکن در حال ارزیابی هستند. باخت به افغانستان خوب نیست ولی عبدی دارد یک تیم خوب را می سازد. قطعا دستاورد آنها از این تورنمنت ها قوی است. دنبال این هستیم تا تیم های خوبی در رده های سنی بسازیم. تیم های پایه باید از باشگاه ها شکل بگیرند. تیم ها کمترین توجه را به رده های سنی پایه دارند. متاسفانه اولین چیزی که در این رده خیلی مهم است، باشگاه ها هستند. باشگاه ها باید مربیان تراز اول خود را برای تیم های پایه بگذارند. تا این دوراندیشی نباشد و صبر و تحمل نداشته باشیم، درست نمی شود.

مدیر تیم فوتبال امید در خصوص نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر فوتبال و چالش های پیش رو اظهار کرد: این ضعف است ولی AFC مهلت داده بود که باشگاه هایمان نقاط ضعف خود را در بخش سخت افزاری برطرف کنند. استانداردسازی به نفع مردم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید