کارگریزی و کوتاهی در انجام وظایف از دلایل اصلی رکود است

    کد خبر :54285

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: سودجویی، کارگریزی و کوتاهی در انجام وظایف از دلایل اصلی رکود است، نحوه درست مدیریت بر منابع با استفاده از بکارگیری توان علمی مناسب بر اساس تکنولوژی روز می‌تواند کشور را برای خروج از بحران رکود کمک کند.

شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که «ایجاد شغل و اشتغال پایدار امری تصادفی نیست و اندیشه، علم و آگاهی از شرایط حداقلی برای این مهم است» خاطرنشان کرد: اولویت اول کشور ایجاد شغل با ملاحظه بر منابع آبی و محیط زیست است تا بتوان بدون آسیب بر منابع خدادادی قدم‌های استواری در زمینه اشتغالزایی برداشت.

وی مشکل امروزی مدیران را عدم قبول علم و آگاهی در حوزه مدیریت به ویژه در زمینه اقتصاد معرفی کرد و اظهار داشت: توسعه نیاز به عالم آگاه و مدیر پرتلاش داشته و بسیاری از مشکلات کنونی جامعه نتیجه سیاستگذاری‌های غلط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در گذشته است.

وی اقتصاد بر پایه نفت را موجب حذف نقش مردم در دولت دانست و گفت: با توانمند کردن مردم می‌توان با کسب مالیات نقش آنان را در اداره دولت تاثیرگذار کرده و شاهد دولتی خدمتگزار بود.

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی، در پایان با بیان این‌که «امروز باید در کشور تحول ایجاد شود» خاطرنشان کرد: به جای نزاع، دعوا و کشمکش باید اراده جمعی را به کار گرفته تا مشکلات موجود بر سر راه اشتغال تسهیل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید