کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی حشیش در گلستان

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲
    کد خبر :482203
كشف مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۴۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در یک تریلی خبر داد.

منطقه گلستان به نقل از پلیس گلستان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از مدتی کار اطلاعاتی و تخصصی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان موادمخدر شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد فرد مورد نظر به صورت شبکه‌ای در شرق کشور مواد مخدر را تهیه کرده و پس از جاسازی در یک تریلی، اقدام به جابجایی آن به استان گلستان می‌کند.

جاویدان تصریح کرد: در همین راستا مأموران با کنترل نامحسوس محور ورودی شهرستان گرگان، موفق به شناسایی تریلی حامل مواد افیونی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفقیت‌آمیز پلیسی خودرو را متوقف و برای بررسی به مقر انتظامی منتقل کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان گفت: در بازرسی از تریلی ۴۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل ۱۱۹ بسته و در قسمت کف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

به گزارش ایسنا، جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی پلیس، کشفیات موادمخدر در سال جاری در سطح استان بی‌سابقه بوده و گلستان محل امنی برای فعالیت قاچاقچیان و مجرمان نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید