داورزنی: فرصت کسب کرسی ها موجب رشد قایقرانی کشور می شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۵۴
    کد خبر :463201

مراسم اهدای احکام کرسی های آسیایی قایقرانی با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از حضور احمد دنیامالی نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا در اجلاس هیات رئیسه این کنفدراسیون، احکام اعضای آسیایی این کنفدراسیون تقدیم وی شد و امروز طی مراسمی به صاحبان کرسی ها اهدا شد.

در این مراسم که با حضور محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، احمد گواری سرپرست فدراسیون و احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا، حسین دهقان سرپرست دبیری و اعضای ایرانی کنفدراسیون روئینگ و کانوئینگ آسیا حضور داشتند.
در این مراسم احکام اعضای ایرانی کرسی های آسیایی توسط معاون وزیر ورزش اهدا شد.
سرپرست فدراسیون قایقرانی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور داورزنی در این برنامه گفت: اینکه معاون وزیر ورزش برای این برنامه وقت می گذارند نشان از اهمیت کسب کرسی در میادین بین المللی دارد و من از طرف فدراسیون قایقرانی از ایشان تشکر می کنم.
احمد گواری ادامه داد: حضور نمایندگان کشورمان در فدراسیون های جهانی و آسیایی می تواند برای ورزش کشورمان بسیار موثر باشد و باید این موقعیت را قدر بدانیم.
وی ادامه داد: این تعداد کرسی که با حمایت مسئولین فدراسیون و عزیزانی که در سمت های بین المللی حضور دارند بدست آمده را باید قدر بدانیم و از این موقعیت استفاده کنیم.
گواری تاکید کرد: خوشبختانه دنیامالی در کانوئینگ و مرادی در روئینگ نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و استفاده از این موقعیت برای دیگران برای ورزش کشور مفید خواهد بود.
نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از ترکیب نسبتا جوان اعضای ایرانی کنفدراسیون های قایقرانی آسیا گفت: تلاش شده با ایجاد بسترهای لازم و حمایت از افراد متخصص زمینه حضور جوان تر ها در کرسی های آسیایی فراهم شود تا پس از آن کرسی های بیشتری در میادین جهانی بدست آوریم چراکه این موقعیت ها تاثیر زیادی در رشد ورزش کشور خواهد داشت.
احمد دنیامالی در خصوص حضور معاون وزیر ورزش در این جلسه تصریح کرد: باید از حضور دکتر داورزنی تقدیر کنم و همچنین از سلیقه آقای گواری سرپرست فدراسیون بابت این دعوت تشکر داشته باشم.
وی ادامه داد: کسب کرسی ها قدم اول در حضور و تاثیرگذاری در میادین بین المللی است و باید برای این موقعیت برنامه داشته باشیم.
دنیامالی تاکید کرد: درخواست من این است که عزیزان این فرصت را غنیمت شمرده و هر کدام در کمیته هایی که عضویت دارند محور باشند. حتی اگر با مشکلاتی نیز در مسیر مواجه هستند، خودشان برنامه توسعه را پی بگیرند و ما هم حتما حمایت خواهیم کرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی کانوئینگ با ذکر این مطلب که کسب این کرسی ها، در بعد ملی اتفاق های خوبی را برای کشور به ارمغان خواهد گذاشت اظهار کرد: حضور نمایندگان کشور در کنفدراسیون مزایا و شرایط مطلوبی برای رشته قایقرانی و حتی ورزش کشور به وجود خواهد آورد.
دنیامالی خاطرنشان کرد: ما در گذشته نشان دادیم که کنفدراسیون آسیا و حتی فدراسیون جهانی موثر هستیم. علت هم کارهای مهمی است که کارشناسان ما انجام داده اند و من هم دنبال کرده ام و حتی در بخش هایی اکنون ICF از برنامه های ما الگو می گیرد. من می خواهم که عزیزان ما در کنفدراسیون آسیا این مسیر را دنبال کنند.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش نیز در این مراسم گفت: من به همه اعضا تبریک می گویم و از حمایت آقای دنیامالی و فدراسیون در مسیر کسب کرسی ها تشکر می کنم.
محمدرضا داورزنی اظهار داشت: فرصت کسب کرسی ها فرصت خیلی خوبی است که هم خود اعضا رشد کنند و هم بتوانند برای رشد ورزش کشور تاثیرگذار باشند.
وی ضمن اعلام حمایت وزارت ورزش و جوانان از اعضای مجامع بین المللی بیان کرد: فدراسیون باید از این اعضا حمایت کند تا آن ها بتوانند کرسی را حفظ کنند و حتی ارتقا دهند.
داورزنی عنوان کرد: کسب این کرسی ها آغاز راه است و باید فعال تر عمل کنیم و با همفکری با متخصصین طرح، ایده و برنامه ارائه شود و این مسئله به رشد قایقرانی کمک می کند.
به گزارش فارس ،داورزنی در پایان گفت: امیدوار هستم از این ظرفیت و دیگر پتانسیل موجود استفاده شود تا قایقرانی جایگاه واقعی خود را پیدا کند. به اعتقاد من ظرفیت قایقرانی در کشور خیلی بیشتر از آن چیزی است که شاهد آن هستیم و باید با برنامه ریزی و استفاده از فرصت هایی مانند کسب و حفظ کرسی ها به جایگاه واقعی آن دست پیدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید